^
^
Najnowsze filmy i artykuły | “Prawosławie” zdemaskowane | Dlaczego Piekło musi być wieczne? | Antychryst rozpoznany! | Co fałszywi chrześcijanie mylą w liście do Efezjan | Dlaczego tak wielu nie może uwierzyć | “Magicy” potwierdzają o istnieniu świata duchowego | Niesamowite dowody na istnienie Boga | Wiadomości |
Posoborowy Kościół „katolicki” zdemaskowany | Kroki do nawrócenia | Poza Kościołem nie ma zbawienia | Forum dyskusyjne | Różaniec święty | Ojciec Pio | Tradycyjne katolickie zagadnienia i grupy | Wspomóż ocalić dusze: darowizna |
Herezje Jana Pawła II, człowieka, który najwięcej podróżował w historii i który prawdopodobnie był najbardziej heretycki.
Karola Wojtyłę (Jan Paweł II) uznawano papieża w latach 1878-2005
HEREZJE JANA PAWŁA II
Jan Paweł II nauczał powszechnego zbawienia, że wszyscy ludzie będą zbawieni
Herezji Jana Pawła II jest tak wiele, iż mamy kłopot w podjęciu decyzji od czego zacząć, można niemalże zostać przytłoczonym ich liczbą. Dobrym początkiem będzie jego konsekwentne nauczanie o powszechnym zbawieniu. Pogląd, że wszyscy ludzie są zbawieni, jest sprzeczny z wyraźnymi słowami Ewangelii oraz licznymi katolickimi dogmatami, zwłaszcza z dogmatami, że Poza Kościołem Katolickim nie ma zbawienia i że wszyscy, którzy umierają w grzechu pierworodnym lub grzechu śmiertelnym, nie mogą zostać zbawieni.
Jednak Jan Paweł II utrzymywał i nauczał, że we Wcieleniu, Syn Boży, zjednoczył się z każdym człowiekiem w nierozerwalnym związku, przez co niemożliwe było, według niego, aby ktokolwiek poszedł do piekła. Jan Paweł II wyraźnie nauczał, że te zjednoczenie Chrystusa z każdym człowiekiem trwa wiecznie.
Zwróć uwagę na słowo „na zawsze” we wszystkich trzech cytatach. Tak, w trzech różnych encyklikach Jan Paweł II otwarcie twierdzi, że każdy człowiek jest zjednoczony z Chrystusem na zawsze. Oznacza to, że wszyscy ludzie są zbawieni. Piekło jest wiecznym oddzieleniem od Boga, natomiast nikt nie jest oddzielony od Boga według Jana Pawła II. Wszyscy są na zawsze zjednoczeni z Bogiem. To jest powszechne zbawienie.
Jest wiele innych cytatów, które można przedstawić, aby udowodnić, że Jan Paweł II nauczał, że wszyscy ludzie są zbawieni. Na przykład w 1985 roku Jan Paweł II wyjaśnił on, że Krew Chrystusa (odkupiającą) nie jest jedynie dostępna dla wszystkich (co jest prawdą), ale że właściwie dosięga ona wszystkich i zbawia wszystkich.
W przeciwieństwie do tego, dogmatyczne nauczanie Kościoła katolickiego zapewnia, że Krew Chrystusa nie dosięga wszystkich ani nie zbawia wszystkich.
Jedynie ci, którzy zostali uwolnieni od grzechu pierworodnego przez Chrzest i są zjednoczeni z Nim poprzez sakramenty i prawdziwą wiarę, przyjmują dobrodziejstwo śmierci Chrystusa.
Tutaj Jan Paweł II wyjaśnia, że cała ludzkość została zbawiona i uczestniczy w boskim życiu. Zwrot „uczestnictwa w boskim życiu” odnosi się do stanu usprawiedliwienia lub stanu łaski uświęcającej. Mówiąc, że cała ludzkość uczestniczy w boskim życiu, Jan Paweł II mówi, że cała ludzkość jest w stanie łaski! Oznacza to, że nikt nie jest w stanie grzechu śmiertelnego czy pierworodnego.
Z taką doktryną, kto nie byłby kochany przez świat? Jan Paweł II oddziaływał na masy i był kochany przez masy, ponieważ akceptował on religię każdej osoby i nauczał, że wszyscy są zjednoczeni z Chrystusem, bez względu na to, w co wierzyli lub co robili. Ten religijny indyferentyzm charakteryzował jego anty-pontyfikat.
Jan Paweł II nauczał że Duch Święty jest odpowiedzialny za religie niechrześcijańskie
Oprócz jego niewiarygodnej doktryny powszechnego zbawienia i powszechnego usprawiedliwienia, jest wiele innych herezji Jana Pawła II godnych uwagi. Na szczególną zasługuje jego nauczanie o Trzeciej Osobie Trójcy Świętej, Duchu Świętym. To, czego naucza Jan Paweł II o Duchu Świętym, jest tak bluźniercze i heretyckie, że jest to prawdopodobnie jest to jego najgorsza herezja.
Jan Paweł II mówi, że zdecydowane przekonania w wierze wyznawców religii niechrześcijańskich pochodzi od Ducha Świętego, Ducha Prawdy. Ponieważ wiemy z Pisma Świętego i katolickiego nauczania, że szatan jest autorem wszystkich niechrześcijańskich religii, to co stwierdza tutaj Jan Paweł II to to, że Duch Święty, Duch Prawdy, jest w rzeczywistości duchem kłamstwa - szatanem. To jest niewiarygodne bluźnierstwo przeciwko Bogu.
Pismo Święte i Tradycja uczą nas, że niechrześcijańskie religie należą do diabła (Psalm 95:5), że czci się w nich jedynie diabła (1 Koryntian 10:20), a ich członkowie znajdują się w ciemnościach (List do Kolosan 1:13).
Ponieważ Jan Paweł II nauczał, że wiara w te religie jest wynikiem Ducha Prawdy, dlatego też wielokrotnie on chwalił, promował, a nawet modlił się z członkami i przywódcami niechrześcijańskich religii.
Jan Paweł II z afrykańskimi animistami (szamanami); więcej o tym później
Tutaj Jan Paweł II mówi, że szacunek dla niechrześcijańskich religii jest podyktowany szacunkiem dla działania Ducha w człowieku. To wyraźnie oznacza, że Duch jest odpowiedzialny za te niechrześcijańskie religie, co znowu oznacza, że Duch Święty musi być rozumiany jako duch kłamstwa: szatan.
Jan Paweł II oświadcza, że inne religie pobudzają nas do odkrywania obecności i działania Ducha. Oznacza to, że niechrześcijańskie religie są dziełem Ducha - Ducha Świętego - co po raz kolejny utożsamia Ducha Prawdy z duchem kłamstwa: szatanem.
Jan Paweł II nauczał i praktykował kompletny indyferentyzm religijny
Indyferentyzm religijny Jana Pawła II prawdopodobnie był najbardziej powszechną cechą charakterystyczną jego heretyckich pism i przemówień. Bezustannie wychwalał on i cenił religie niechrześcijańskie, odrzucając tym samym Trójcę Najświętszą i konieczność wierzenia w jedyną prawdziwą katolicką religię, jednocześnie kpiąc ze śmierci męczenników.
Słowo „dokonanie” oznacza nadzwyczajny czyn. Tak więc Jan Paweł II mówi, że fałszywe religie buddyzmu i konfucjanizmu są wspaniałymi owocami w religii, i to, że przekazanie przez koreańczyków innym religii szatana było nadzwyczajnym czynem!
Jan Paweł II i Dalajlama
Jan Paweł II w Buddyjskiej Świątyni
W swojej drugiej podróży do Azji w 1984 roku, Jan Paweł II odwiedził buddyjską świątynię. Zanim przybył na miejsce, zdradził, jak bardzo chciał się spotkać z „Jego Świątobliwością, najwyższym buddyjskim patriarchą”. Kilka dni przed udaniem się do buddyjskiej świątyni, Jan Paweł II powiedział również:
Jan Paweł II wtedy udał się do świątyni bałwochwalstwa i ukłonił się buddyjskiemu patriarsze, który stał naprzeciwko gigantycznego posągu buddy. To stanowi akt apostazji.
Jan Paweł II w Buddyjskiej Świątyni w 1984 roku
Kolejne zdjęcie Jana Pawła II i Dalajlamy
Jan Paweł II otrzymał znak wielbicieli Shivy
Jan Paweł II otrzymał znak czcicieli Śiwy w 1986 roku
2 lutego 1986 roku, Jan Paweł II, otrzymał na swoim czole Tilakę lub Tikę, czerwoną sproszkowaną maź hindusów, znak rozpoznania wielbicieli Śiwy. To jest całkowite bałwochwalstwo i apostazja.
Jan Paweł II uczcił hinduskiego Gandhiego
W marcu 1986 roku, Jan Paweł II, udał się do New Delhi w Indiach, do miejsca gdzie spalono hinduistę Mahatma Gandhi. Mahatma Gandhi był poganinem i bałwochwalcą, który wielbił demony.
Według Jana Pawła II bałwochwalca i poganin był bohaterem ludzkości.
Jan Paweł II, który sam rzuca kwiaty na grobowiec Gandhiego (New Delhi, Indie, 1999)
Jan Paweł II modlący się na kolanach przy grobie Gandhiego (New Delhi, Indie, 1986)
Kolejne zdjęcie Jana Pawła II przy grobie Gandhiego
Jak widzimy, Jan Paweł II również rzucił kwiaty na grobowiec Gandhiego, aby uczcić i upamiętnić tego poganina. Św. Tomasz z Akwinu wyjaśnia, że tak jak są heretyckie stwierdzenia, tak są heretyckie i odstępcze działania.
Św. Tomasz nawet podaje przykład:
Można ujawnić swoje odstępstwo słowami lub czynami. Poprzez to, co robił, oprócz tego co mówił, Jan Paweł II wykonał akcję będącą odpowiednikiem oddania czci przy grobie Mahometa. Otoczył on czcią hinduistę.
Apostazja Jana Pawła II w Asyżu
Jan Paweł II w Asyżu w 1986 roku wraz z różnymi przywódcami fałszywych religii na synkretycznym zgromadzeniu modlitewnym.
Dnia 27 października 1986 roku Jan Paweł II zaprosił do Asyżu we Włoszech głównych przywódców wszystkich fałszywych religii świata na Światowy Dzień Modlitwy o Pokój. Jan Paweł II modlił się z ponad 100 różnymi przywódcami religijnymi najróżniejszych fałszywych religii, odrzucając w ten sposób nauczanie Pisma Świętego oraz dwa tysiące lat nauczania Kościoła katolickiego zakazującego takiej modlitwy z fałszywymi religiami.
Całodzienna modlitwa z poganami, niewiernymi i heretykami była pomysłem Jana Pawła II. Podczas tego spotkania Dalajlama umieścił figurę Buddy na tabernakulum w kościele św. Franciszka.
Statua Buddy na tabernakulum w Asyżu
Wśród różnych fałszywych przywódców religijnych w Asyżu byli rabini, muzułmańscy mufti, mnisi buddyjscy, sintoiści, różnorodni protestanccy ministrowie, animiści, dżiniści i inni.
Podczas spotkania, członek każdej fałszywej religii wychodził naprzód i ofiarowywał modlitwę
o pokój - bluźniercze modlitwy takie jak hinduska modlitwa, która mówiła: „Pokój niech będzie dla wszystkich bogów” (Przywódca Animista modlił się do „Wielkiego Kciuka”). Ale ich bogowie są diabłami, jak widzieliśmy powyżej, tak więc modlono się o pokój do wszystkich diabłów (które stworzyły te fałszywe religie) podczas sponsorowanego przez Watykan Światowego Dnia Modlitwy o Pokój! Religia Soboru Watykańskiego II chce, abyś był w komunii z diabłami.
W 1928 roku papież Pius XI autorytatywnie potępił tę działalność międzyreligijną i potępił to jako odstępstwo.
Papież Pius XI, Mortalium Animos (#2), 6 stycznia 1928: „W tym celu urządzają, zjazdy, zebrania i odczyty z nieprzeciętnym udziałem słuchaczy i zapraszają na nie dla omówienia tej sprawy wszystkich, bez różnicy, pogan wszystkich odcieni, jak i chrześcijan, ba, nawet tych, którzy - niestety - odrzucili Chrystusa, lub też uporczywie przeciwstawiają się Jego Boskiej naturze i posłannictwu. Katolicy nie mogą żadnym paktowaniem pochwalić takich usiłowań, ponieważ one polegają na błędnym poglądzie, że wszystkie religie są mniej lub więcej dobre i chwalebne, o ile, że one w równy sposób, chociaż w różnej formie, ujawniają i wyrażają nasz przyrodzony zmysł, który nas pociąga do Boga i do wiernego uznania Jego panowania. Wyznawcy tej idei nie tylko są w błędzie i łudzą się, lecz odstępują również od prawdziwej wiary, wypaczając jej pojęcie i wpadając krok po kroku w naturalizm i ateizm. Z tego jasno wynika, że od religii przez Boga nam objawionej, odstępuje zupełnie ten, ktokolwiek podobne idee i usiłowania popiera."
Tutaj ponownie znajdujemy jasny wyraz apostazji Jana Pawła II. Mówi on, że Bóg staje się obecny poprzez duchowe bogactwa narodów, których głównym wyrazem są ich religie. Oznacza to, że Bóg manifestuje swoją obecność poprzez religie niechrześcijańskie, co oznacza, że religie niechrześcijańskie są prawdziwe i inspirowane przez Boga.
Inne ekumeniczne spotkania Jana Pawła II
Jan Paweł II, po wydarzeniu w Asyżu, kontynuował swój program apostazji, całkowicie potępiony nauką Kościoła katolickiego. Jan Paweł II sponsorował pogańskie spotkania modlitewne w Kioto (1987), Rzymie (1988), Warszawie (1989), Bari (1990) i na Malcie (1991), a także wiele spotkań po 1991 roku.
Jan Paweł II „pobłogosławiony” w pogańskim rytuale przez indyjskiego szamana w 1987 roku31
W 1999 roku miało miejsce skandaliczne pogańskie spotkanie modlitewne, które zostało oficjalnie nazwane „Spotkaniem Pan-Chrześcijańskim”, podczas którego wielkie zgromadzenie fałszywych religii przybyło do Watykanu na prośbę Jana Pawła II (więcej o tym za chwilę).
Jan Paweł II modlił się z afrykańskimi animistami
Jan Paweł II spotyka afrykańskich animistów
Dnia 8 sierpnia 1985 roku Jan Paweł II modlił się z afrykańskimi animistami (szamanami). Jan Paweł II wspomniał to spotkanie:
Mówiono, że podczas pobytu w Togo złożył on hołd „świętym” wężom.
W Kotonu, w Afryce, 4 lutego 1993 roku, śpiewające dziewczęta zafundowały Janowi Pawłowi II „wywołujący trans” taniec voodoo.
Jan Paweł II zaproszony na „wywołujący trans” taniec voodoo
Jan Paweł II brał także udział w wielu wydarzeniach, zarówno w Rzymie jak i zagranicą, które zawierały rdzenne pogańskie rytuały. Wywodzą się one z kultur, które są całkowicie demoniczne i satanistyczne w każdym aspekcie ich praktyk religijnych, a jednak były one włączane w wiele wydarzeń liturgicznych Jana Pawła II.
„Msza” Jana Pawła II zawierająca obyczaje azteckiej demonicznej kultury
Powyżej: „Msza” Jana Pawła II w 2002 roku, w mieście Meksyk, która obejmowała zwyczaje azteckiej demonicznej kultury, która praktykowała składanie ofiar z ludzi i kanibalizm. Indianie tańczyli przed ołtarzem w nakryciach głowy i napierśnikach, a niektórzy z nagim torsem. Podczas występu słychać było syk grzechotnika i bicie bębnów. Sam Jan Paweł II był główną postacią pogańskiego rytuału „oczyszczenia”, prowadzonego przez kobietę.
Kolejne zdjęcie „Mszy” Jana Pawła II z obyczajami azteckiej demonicznej kultury
Spotkanie „Pan-Chrześcijańskie”: odstępcze spotkanie modlitewne Jana Pawła II w 1999 roku
Jan Paweł II w towarzystwie pogan i bałwochwalców
Powyższe zdjęcie przedstawia Jana Pawła II, otoczonego przez grupę pogan i bałwochwalców, w tym jednego w pół ubranego, 7 listopada 1999 roku - na kolejnym z jego niezliczonych odstępczych międzyreligijnych spotkań modlitewnych. Zwróć uwagę na zamaskowanego poganina tuż za Janem Pawłem II po naszej lewej a jego prawej stronie. Jan Paweł II wychwalał ich, szanował fałszywe religie diabła. To nic innego jak zwykły okultyzm.
Spotkanie te nazwane zostało „Spotkanie Pan-chrześcijańskie”. To jest bardzo interesujące, biorąc pod uwagę fakt, że w swojej encyklice Mortalium Animos papież Pius XI opisywał heretyków, którzy propagowali religijny indyferentyzm, nazywając ich „pan-chrześcijanie”"33 Niektóre z rzeczy, które miały miejsce podczas spotkania Jana Pawła II w październiku 1999 roku, obejmowały: amerykańskiego indianina obracającego się w centrum Placu św. Piotra o zachodzie słońca, „błogosławiącego cztery zakątki ziemi”, czy muzułmanów, którzy w Watykanie rozłożywszy gazetę klęczeli modląc się w kierunku Mekki.34
Jan Paweł II uczestniczy w pogańskim rytuale
Spotkanie modlitewne Jana Pawła II z fałszywymi religiami w Asyżu (Asyż II) - kolejne spotkanie modlitewne apostatów w 2002 roku
Ważnym wydarzeniem był Asyż 2002. 24 stycznia 2002 roku, Jan Paweł II zorganizował kolejne pogańskie spotkanie modlitewne w mieście Asyż we Włoszech, powtórkę ohydnego wydarzenia, które miało miejsce w 1986 roku. Niemniej jednak, to spotkanie w Asyżu mogło być nawet gorsze.
Lampy naftowe zostały przekazane przywódcom fałszywych religii, którzy przybyli do Asyżu na wydarzenie „Światowy Dzień Modlitwy o Pokój”, zorganizowane przez Jana Pawła II 24 stycznia 2002 roku. Następnie uczestnicy postawili je na stole jako znak „solidarności i nadziei na pokój”
Podczas drugiego spotkania modlitewnego w Asyżu, przedstawicielowi każdej z obecnych fałszywych religii zostało umożliwione wejście na ambonę i wygłoszenie modlitwy o pokój na świecie. W obecności Jana Pawła II, kapłan voodoo wszedł na ambonę przed Bazyliką Św. Franciszka i przekazał receptę voodoo o pokój na świecie. (Wyznawcy voodoo, proszę pamiętać są szamanami). A więc, poprzez aranżacje Jana Pawła II, z ambony przed historyczną Bazyliką Św. Franciszka, zostało dozwolone szamanowi, aby przekazał swoją receptę o pokój na świecie! Recepta ta zawierała podcięcie gardeł kóz, kur, gołębi i odsączanie krwi z ich tętnic.
Hinduska powiedziała całemu tłumowi, że każdy jest Bogiem, podczas gdy Jan Paweł II przyglądał się. Po tym jak żyd, buddysta, muzułmanin, hinduista, szaman i pozostali zakończyli swoje kazania, przywódcy różnych fałszywych religii rozeszli się po różnych pomieszczeniach, aby modlić się do swoich fałszywych bogów.
4. Zaproszenie do modlitwy: Ojciec Święty zaprasza wszystkich uczestników do ich odpowiednich miejsc na modlitwę. II. Modlitwa w różnych miejscach. 1. Dostęp do różnych miejsc modlitwy. A. Dolna bazylika: Chrześcijanie. B. Święty klasztor: Pokój A: Islam. Pokój B: Buddyzm. Pokój C: Sikhizm. Pokój D: Tradycyjne afrykańskie religie. Pokój E: Hinduizm. Pokój F: Tenrikyo. Pokój G: Sintoizm. Pokój H: Judaizm. Pokój I: Zoroastrianizm, Dżinizm, Konfucjanizm
Jan Paweł II zorganizował z wyprzedzeniem, aby każdej fałszywej religii został przydzielony oddzielny pokój na modlitwę do Diabła.
Wszystkie krucyfiksy zostały usunięte, a te, których nie można było usunąć, zostały zakryte. Jan Paweł II zadbał o to, aby niewierni, szamani i poganie nie widzieli żadnego znaku Jezusa Chrystusa.
Muzułmanie potrzebowali pomieszczenia skierowanego na wschód, w kierunku Mekki - i zostało im to dane. Zoroastrianie potrzebowali pokoju z oknem, aby dym z wiór, które spalą dla diabła, mógł przez nie się wydobyć - i został im to dane. Żydzi chcieli pomieszczenia, które nigdy wcześniej nie było błogosławione; innymi słowy, pomieszczenia, który nigdy nie zostało pobłogosławione w imię Jezusa Chrystusa - i Jan Paweł II nie odmówił. Nie można sobie wyobrazić większej obrzydliwości, bluźnierstwa i odrzucenia prawdziwego Boga.
Jak widzimy z tego synodu lokalnego, we wczesnym Kościele, wejście do pogańskiej świątyni (jak uczynił to Jan Paweł II w Tajlandii) po to, aby czcić bożków, uważano za szczyt nieprawości. Odpowiadało to takiemu odstępstwu od wiary, że ci, którzy nawet żałowali tego, zostali dopuszczeni jedynie do spowiedzi (nie do Komunii). Jeśli wejście do pogańskiej świątyni było uważane za tak ciężkie odstępstwo, to co by powiedzieli o rzekomym przywódcy Kościoła, który zamienia kościoły katolickie w świątynie pogańskie po to, aby poganie mogli w nich czcić fałszywych bogów? Zdecydowanie uznaliby to za szczyt apostazji.
Apostazja Jana Pawła II z muzułmanami
Jan Paweł II całujący Koran
Dnia 14 maja 1999 roku, Jan Paweł II, pokłonił się przed i pocałował Koran. Koran jest świętą księgą muzułmanów, która bluźni przeciwko Trójcy Najświętszej i zaprzecza Boskości Jezusa Chrystusa. Czeczenie świętej księgi fałszywej religii zawsze uważane było za akt apostazji - całkowite odrzucenie prawdziwej religii. Sam ten akt robi z Jana Pawła II apostatę; ponieważ jest to równoznaczne z oddawaniem czci przy grobie Mahometa, co św. Tomasz wskazuje, że coś takiego uczyniłoby odstępcą.
Podczas swojej wizyty w Niemczech, 17 listopada 1980 roku, Jan Paweł II przemawiając do muzułmanów powiedział: „Żyjcie swoją wiarą również w obcym kraju …"38
W lutym 2000 roku, Jana Pawła II spotkał się z islamskim „wielkim szejkiem” Mahometem. Jan Paweł II popełnił kolejny akt apostazji w swoim przemówieniu do muzułmanów.
Jan Paweł II podziękował tym, którzy rozwijają islamską kulturę! Podziękował niewiernym za rozwijanie kultury, która zaprzecza Jezusowi Chrystusowi, Trójcy Świętej i wierze katolickiej na masową skalę i trzyma setki milionów w ciemnościach diabła. Ze wszystkich rzeczy na świecie, islamska kultura prawdopodobnie plasuje się w pierwszej piątce największych plag.
Średniowiecze było ciągłą duchową i fizyczną walką pomiędzy chrześcijańskim zachodem a hordami islamskimi. To oświadczenie Jana Pawła II stanowi odrzucenie Jezusa Chrystusa i formalną apostazję. Żaden katolik nigdy nie złożyłby takiego oświadczenia.
Jan Paweł II poprosił świętego Jana Chrzciciela o ochronę islamu!
Dnia 21 marca 2000 roku, Jan Paweł II poprosił św. Jana Chrzciciela o ochronę islamu (religii muzułmanów), który odrzuca Chrystusa i Trójcę Świętą, i utrzymuje setki milionów dusz
w ciemności diabła.
To jest poproszenie św. Jana o ochronę odrzucenia Chrystusa i potępienia dusz.
Dnia 12 kwietnia 2000 roku, Jan Paweł II spotkał się z królem Maroka, potomkiem fałszywego proroka islamu, Mahometa. Jan Paweł II zapytał go „Jesteś potomkiem Proroka, nieprawdaż?"42
Apostazja Jana Pawła II w meczecie
Dnia 6 maja 2001 roku, Jan Paweł II dokonał szczytu (kolejnego) apostazji z muzułmanami, podróżując i odwiedzając „Wielki Meczet Umajjadów” w Damaszku. Będąc w meczecie, Jan Paweł II zdjął buty jako „cześć” dla świątyni niewierności.
Jan Paweł II w „Wielkim Meczecie Umajjadów” w Damaszku, 6 maja 2001
Jan Paweł II obok niewiernego wielkiego mufti, szejka Ahmad Kaftaro
Jan Paweł II ściska dłoń niewiernego wielkiego mufti, szejka Ahmada Kaftaru
Na pierwszym zdjęciu widzimy Jana Pawła II wchodzącego do „Wielkiego Meczetu Umayyad” w Damaszku, 6 maja 2001 roku. Na pozostałych zdjęciach widzimy go w meczecie z niewiernym wielkim muftim, szejkiem Ahmadem Kaftaro. Będąc w meczecie, Jan Paweł II siedział również na krześle identycznym jak niewierny wielki mufti. Oto oświadczenie, które Jan Paweł II wypowiedział tego dnia muzułmanom:
Interesujące jest to, że kalifat „Omajjadów” (linia muzułmańskich władców), za którym nazwano meczet, którego odwiedził Jan Paweł II, był linią muzułmańskich władców, którzy byli niezwykle zaangażowani w prowadzeniu wojny z katolicką Hiszpanią, w 700-letniej wojnie muzułmanów z chrześcijanami w Hiszpanii.
Fakt, że meczet, w którym obecny był Jan Paweł II, został nazwany na cześć grupy tak antychrześcijańskiej, tylko dodaje zniewagi jego apostazji. Krew wszystkich wiernych katolików, którzy zginęli walcząc z Omajjad o przetrwanie chrześcijańskiej Hiszpanii oburza się na niego.
Jan Paweł II nauczał że muzułmanie i katolicy mają tego samego Boga
Wcześniej w tej książce omówiliśmy heretyckie nauczanie II Soboru Watykańskiego, jako by muzułmanie i katolicy wspólnie czcili jedynego prawdziwego Boga. Jan Paweł II powtórzył tę herezję II Soboru Watykańskiego niezliczoną ilość razy.
To jest bluźnierstwo i apostazja. Muzułmanie odrzucają Trójcę Najświętszą. Nie wielbią oni jedynego prawdziwego Boga. Przez twierdzenie raz za razem, że muzułmanie i katolicy wierzą w tego samego Boga, Jan Paweł II zaprzeczył Trójcy Najświętszej za każdym razem. Co więcej, uderza specyfika, z jaką Jan Paweł II (dokładnie tak jak II Sobór Watykański) zaprzeczył Jezusowi Chrystusowi w wielu tych cytatach. Na przykład:
Tutaj zastajemy nauczanie katechizmu Jana Pawła II, że bóg muzułmanów (który nie jest Jezusem Chrystusem) będzie sądzić ludzkość w dniu ostatecznym! Oznacza to, że Jezus Chrystus nie będzie sądził ludzkości w dniu ostatecznym, lecz raczej bóg, którego muzułmanie wielbią. To jest zaprzeczenie Drugiego Przyjścia Jezusa Chrystusa, który w dniu ostatecznym przyjdzie sądzić żywych i umarłych.
Apostazja Jana Pawła II z Żydami
Dnia 13 kwietnia 1986 roku Jan Paweł II udał się do synagogi żydowskiej w Rzymie.
Jan Paweł II przybywający do żydowskiej synagogi, 13 kwietnia 1986 roku
Widzimy tutaj Jana Pawła II przybywającego do żydowskiej synagogi w Rzymie w 1986 roku, gdzie brał udział w żydowskim nabożeństwie. Uczestnicząc w żydowskim nabożeństwie, Jan Paweł II dokonał publicznego aktu apostazji, i ponownie pokazał, że był on jawnym heretykiem i apostatą. Zwróćcie uwagę, że Jan Paweł II i rabin przywitali się tak, jakby byli najlepszymi przyjaciółmi, którzy przez długi czas się nie widzieli.
Jan Paweł II pochylił głowę kiedy żydzi modlili się o przyjście ich „Mesjasza”
Podczas jego pobytu w synagodze, kiedy żydzi modlili się o przyjście swego „Mesjasza”, Jan Paweł II pochylił głowę. Ten niewiarogodny akt apostazji Jana Pawła II jest bezpośrednio związany z jego heretyckim nauczaniem, że Stare Przymierze wciąż obowiązuje. Kościół katolicki naucza, że wraz z przyjściem Jezusa Chrystusa i ogłoszeniem Ewangelii, Stare Przymierze (to jest porozumienie między Bogiem a żydami za pośrednictwem Mojżesza) zakończyło się i zostało zastąpione Nowym Przymierzem Pana naszego Jezusa Chrystusa. To prawda, że niektóre aspekty Starego Przymierza są wciąż aktualne, ponieważ są zawarte w Nowym i Wiecznym Przymierzu Jezusa Chrystusa, takie jak Dziesięć Przykazań Bożych; ale samo Stare Przymierze (przymierze między Bogiem a narodem żydowskim) ustało wraz z przyjściem Mesjasza. Dlatego twierdzenie, że Stare Przymierze jest nadal aktualne, jest stwierdzeniem, że judaizm jest prawdziwą religią, a Jezus Chrystus nie jest w rzeczywistości Mesjaszem. To jest również odrzucenie zdefiniowanego katolickiego dogmatu, takiego jak nauczanie Soboru Florenckiego, które zdefiniowało ex cathedra, że Stare Prawo jest już martwe, i że ci, którzy go praktykują (a mianowicie żydzi), nie mogą zostać zbawieni.
Papież Benedykt XIV powtórzył ten dogmat w swej encyklice Ex Quo Primum.
Jan Paweł II wielokrotnie odrzucił ten dogmat, słowem i czynem - dogmat nauczany przez Kościół katolicki przez 2000 lat, zdefiniowany nieomylnie przez Sobór Florencki i wyraźnie potwierdzony przez papieża Benedykta XIV i Piusa XII.
W przemówieniu do żydów w Moguncji w Niemczech zachodnich, 17 listopada 1980, Jan Paweł II powiedział „Jan Paweł II powiedział „Stare Przymierze, nigdy nie odwołane przez Boga …"55
Widzimy tutaj, że papież Benedykt XIV potępia słowo w słowo herezję nauczaną przez Jana Pawła II, że Stare Przymierze nigdy nie zostało odwołane przez Boga! Jan Paweł II powtórzył tę samą jawną herezję w 1997 roku:
Ważne jest, aby zwrócić uwagę, że „arcybiskup” Strasburga sekty II Soboru Watykańskiego, we Francji, Joseph Dore, z radością przywołał wspomnianą herezję Jana Pawła II na temat Starego Przymierza, którą Jan Paweł II wypowiedział w przemówieniu w Moguncji, w Niemczech zachodnich i w innych krajach. Zauważcie, że „arcybiskup” Dore przyznaje, że II Sobór Watykański zmienił tradycyjne nauczanie Kościoła na temat ustania Starego Przymierza.
Właściwie Jan Paweł II naucza tej samej herezji o Starym Przymierzu w swoim nowym katechizmie, kolejny raz bezpośrednio przeciwstawiając się katolickiemu dogmatowi.
Niewiarygodne przesłanie Jana Pawła II na upamiętnienie żydowskiej synagogi
Jan Paweł II, Przesłanie do głównego rabina Rzymu, 23 maja 2004:
„Do wybitnego dr. Riccardo Di Segni'ego, naczelnego rabina Rzymu. Szalom! Z wielką radością przyłączam się do gminy żydowskiej Rzymu, która obchodzi stulecie wielkiej synagogi Rzymu, symbol i przypomnienie tysiącletniej obecności w tym mieście narodu Przymierza Synaj. Od ponad 2000 lat wasza społeczność jest integralną częścią życia w mieście; może pochwalić się najstarszą społecznością żydowską w Europie zachodniej i odgrywającą ważną rolę w szerzeniu judaizmu na tym kontynencie. Dlatego dzisiejsze obchody mają szczególne znaczenie … Ponieważ nie jestem w stanie uczestniczyć osobiście, poprosiłem mojego wikariusza generalnego, Camillo Ruini, aby mnie reprezentował; towarzyszy mu kardynał Walter Kasper, przewodniczący Komisji Stolicy Apostolskiej ds. Kontaktów Religijnych z Judaizmem. Oficjalnie wyrażają oni moje pragnienie bycia z wami w tym dniu.
Składając moje pełne szacunku pozdrowienie wybitnemu dr. Riccardo Di Segni'ego, kieruje moje serdeczne myśli do wszystkich członków wspólnoty, ich prezydentowi, panu Leone Elio Paserman'owi, oraz wszystkim, którzy zgromadzili się, aby ponownie zaświadczyć znaczenie i wigor religijnego dziedzictwa, które obchodzone jest w każdą sobotę w wielkiej synagodze Rzymu …
Dzisiejsze święto, do którego radości wszyscy chętnie przystępujemy, przypomina pierwszy wiek tej majestatycznej synagogi. Stoi ona nad brzegiem Tybru, świadcząc z harmonią jej architektonicznych linii o wierze i chwale Wszechmogącego. Wspólnota chrześcijańska w Rzymie, za pośrednictwem następcy Piotra, przyłącza się do was dziękując Panu w tej radosnej okazji [setną rocznicę synagogi!]. Jak miałem okazję powiedzieć podczas wizyty, o której wspomniałem, pozdrawiamy was jako naszych „umiłowanych braci” w wierze Abrahama, naszego Patriarchy … nadal jesteście pierworodnym narodem Przymierza (Liturgia Wielkiego Piątku, wstawiennictwo powszechne, dla narodu żydowskiego) …
[Te przyjazne stosunki] widziały nas zjednoczonych w upamiętnianiu ofiar Shoah [zmarłych żydów, którzy nie przyjęli Chrystusa], zwłaszcza tych, którzy zostali oderwani ze swoich rodzin i od waszej ukochanej społeczności żydowskiej w Rzymie w październiku 1943 roku i internowani do Auschwitz. Niech ich pamięć zostanie pobłogosławiona i nakłoni nas do pracy jako bracia i siostry …
… Kościół nie wahał się wyrazić głębokiego smutku z powodu „błędów swoich synów i córek w każdym wieku”, a w akcie skruchy, poprosił o przebaczenie za ich odpowiedzialność związaną w jakikolwiek sposób za plagi antyjudaizmu i antysemityzmu …
Dzisiaj … zwracamy się żarliwą modlitwą do Wiekuistego, Jedynego, do Boga Szalom, aby wrogość i nienawiść nie mogły dłużej ogarniać tych, którzy zwracają się do naszego ojca, Abrahama - żydów, chrześcijan i muzułmanów …
Nasze dzisiejsze spotkanie jest prawie przygotowaniem do uroczystości Szawuot a naszej Pięćdziesiątnicy, które ogłaszają pełnię naszych poszczególnych uroczystości paschalnych. Niech te święta zastaną nas zjednoczonych w modlitwie paschalnej Hallel Dawida.”
(L’Osservatore Romano, 2 czerwca 2004r., str. 7.)
Oto krótkie podsumowanie przesłania Jana Pawła II z 2004 roku na temat upamiętnienia synagogi:
1) Dołącza on do społeczności żydowskiej z okazji 100-lecia synagogi - apostazja.
2) Mówi, że ta społeczność żydowska może się pochwalić najstarszą synagogą w Europie zachodniej oraz szerzeniem judaizmu - całkowita apostazja.
3) Oficjalnie wyraża on pragnienie bycia z nimi w synagodze, aby upamiętniać to wydarzenie - apostazja.
4) Wychwala on znaczenie i wigor religii, która jest obchodzona w każdą sobotę w Rzymie - apostazja. Słowo „wigor” oznacza „aktywna siła fizyczna lub energia; rozkwit fizyczny, witalność; mentalna lub moralna siła, moc lub energia”. Dlatego znowu mówi im, że ich przymierze z Bogiem jest ważne, kwitnące, obowiązujące.
5) W imieniu całej chrześcijańskiej wspólnoty w Rzymie, rzekomo jako „następca św. Piotra”, oficjalnie dziękuje on Panu za 100-lecie synagogi! - apostazja!
6) Pozdrawia żydów jako umiłowanych braci w wierze Abrahama, co jest kolejnym całkowitym zaprzeczeniem Chrystusa, ponieważ Pismo Święte naucza, że tylko ci, którzy przyjeli Chrystusa, mają wiarę Abrahama.
7) Twierdzi on, że żydzi nadal są pierworodnym narodem przymierza, cytując wielkopiątkową modlitwę nowej Mszy, która modli się, aby Bóg „pomógł wzrastać” w wierności przymierzu Boga. Jan Paweł II otwarcie naucza, po raz kolejny, że żydowskie przymierze z Bogiem jest nadal aktualne - wyraźna herezja.
8) Upamiętnia on tych, którzy zginęli jako żydzi i mówi, że ich pamięć powinna być błogosławiona - herezja.
9) W imieniu „Kościoła” okazuje on skruchę za wszelki antyjudaizm - apostazja. Obejmowałoby to antyjudaistyczny dogmat Kościoła, że żydzi, którzy umierają bez nawrócenia na katolicyzm, idą do piekła, i dlatego muszą się nawrócić aby się zbawić. Po prostu kpi on z naszego Pana i Kościoła.
Przemówienie można zaliczyć do największych bluźnierstw i herezji Jana Pawła II- całkowicie popierał zaparcie się Chrystusa; wyraźnie nauczał, że Stare Przymierze jest nadal ważne; całkowicie zaprzeczył Jezusowi Chrystusowi i wierze katolickiej; dowiódł on swą apostazję przed całym światem. Ci, którzy utrzymują, że ten jawny heretyk i apostata był katolikiem, będąc świadomym tych faktów, i odmawiają uznania go za heretyka, są naprawdę wrogami Boga.
Najlepszy przyjaciel Jana Pawła II, Jerzy Kluger, był Żydem.
Jan Paweł II i Jerzy Kluger
Oczywiście, Jan Paweł II nigdy nie próbował nawrócić Klugera. On sam wyraźnie stwierdził, że Jan Paweł II nigdy nie dał mu najmniejszej oznaki, że chce go nawrócić. Kluger przypisuje raczej tej przyjaźni z Janem Pawłem II, odczucie, że przy nim „czuł się bardziej żydem”. W młodości Jan Paweł II grał w piłkę nożną, jako bramkarz, w żydowskiej drużynie wraz z Klugerem; obaj grali przeciwko katolikom. W liście do Klugera z 30 marca 1989 roku, dotyczącym zniszczenia synagogi podczas II Wojny Światowej, Jan Paweł II napisał:
To jest jawna apostazja. Czcząc synagogę, Jan Paweł II czci odrzucenie przez żydów Jezusa Chrystusa jako Mesjasza.
Lecz Jerzy Kluger nie był jedynym żydem, który poczuł się bardziej hebrajczykiem dzięki Janowi Pawłowi II. Zapewne podobnie odczuwał żydowski maestro, Gilbert Levine.
Żydowski maestro Gilbert Levine z Janem Pawłem II63
Levine zauważył, że w swej wieloletniej znajomości z Janem Pawłem II, nigdy nie dał mu najmniejszej oznaki, że chce go nawrócić. Levine wspomniał również publicznie, że po poznaniu Jana Pawła II powrócił on do praktykowania judaizmu.
Jan Paweł II poprosił Levine'a, aby w Watykanie poprowadził koncert w celu upamiętnienia Holokaustu. Levine zgodził się i z udziałem Jana Pawła II koncert odbył się w Watykanie. Wszystkie krzyże zostały zakryte.
Jan Paweł II siedział obok żydowskiego rabina na koncercie Holokaust (żydowskie nabożeństwo modlitewne) w Watykanie
Koncert rozpoczął się od „Kol Nidre”, modlitwy śpiewanej w najświętszy dzień żydowskiego kalendarza. Niektórzy z obecnych żydów również zapalali świece podczas ceremonii, która wkrótce przerodziła się w żydowskie nabożeństwo w Watykanie. Po koncercie Levine zauważył:
Po koncercie Jan Paweł II wezwał Levine'a do odebrania watykańskiego tytułu szlacheckiego. Levine został odznaczony Orderem Rycerskim Świętego Grzegorza, w klasie Komandora. Jan Paweł II wybrał „kardynała” Lustigera z Paryża, by przyznał mu odznaczenie. Sam Lustiger, który był wychowany jako żyd, stwierdził w wywiadzie z 1981 roku: „Jestem Żydem. Dla mnie obie religie są jedną."65 Wyróżnienie, jakie Jan Paweł II przyznał Levine'owi, jest jednym z najwyższych, jakie mogą otrzymać świeccy.
Gilbert Levine ujawnił pełną głębię apostazji Jana Pawła II w wywiadzie w Larry Kinga Live, 4 kwietnia 2005 roku.
Podczas wywiadu w CNN’s Larry King Live, 4 kwietnia 2005, Gilbert Levine wyjawił, że Jan Paweł II:
Dowodzi to, że Jan Paweł II oficjalnie zachęcał do praktykowania judaizmu; że oficjalnie zachęcał do zaparcia się Chrystusa; że oficjalnie pomagał ludziom praktykować Stare Przymierze; i to że obchodził on wraz z nimi ich obrządki religii żydowskiej. W świetle tych faktów każdy, kto twierdzi, że Jan Paweł II nie był niekatolickim odstępcą, po prostu zaprzecza Jezusowi Chrystusowi. Oto fragment wywiadu z CNN’s Larry King Live:
Zauważcie, że Gilbert Levine chciał do koncertu wykorzystać muzykę byłego żyda, Mahlera, ale Jan Paweł II zniechęcił go, wskazując, że Mahler był żydem, który nawrócił się na katolicyzm!
Jan Paweł II modlący się przy Ścianie Płaczu
Dnia 26 marca 2000 roku Jan Paweł II modlił się przy Ścianie Zachodniej (Ścianie Płaczu) w Jerozolimie. Ściana Zachodnia to kamienna pozostałość żydowskiej świątyni w Jerozolimie, zniszczonej przez rzymian w roku 70 naszej ery. Żydzi modlą się przy Ścianie Zachodniej jako przy najświętszym miejscu w Judaizmie.
Jan Paweł II modlący się przy Ścianie Płaczu/Ścianie Zachodniej w Jerozolimie
Zniszczenie Świątyni w roku 70 A.D., pozostawiając jedynie ścianę zachodnią, było zawsze rozumiane przez katolików jako mające oznaczać Boży sąd nad żydami. Zniszczenie świątyni uniemożliwiło żydom składania ofiar, co oznaczało, że ich religia dobiegła końca. Był to mocny znak Boży dla żydów, że Mesjasz przyszedł, że Stare Przymierze ustało i że świątynia została zastąpiona przez Kościół katolicki.
Więc kiedy żyd modli się przy Ścianie Zachodniej, lub zostawia tam modlitwę, to zaprzecza temu, że Jezus jest Mesjaszem; jest to zapewnienie, że on utrzymuje, że Stare Przymierze wciąż obowiązuje; i jest to żałosne i smutne usiłowanie zlekceważenia oczywistego Bożego znaku, że żydzi muszą porzucić zniszczoną świątynię i wejść do Kościoła katolickiego.
Więc kiedy sam Jan Paweł II modlił się przy Ścianie Zachodniej w marcu 2000 roku, było to próbą uprawomocnienia judaizmu. Było to zaprzeczenie, że Jezus Chrystus jest Mesjaszem, oznaką tego, że utrzymuje on, że Stare Przymierze wciąż obowiązuje, i było to szyderstwem z ewidentnego znaku, że żydzi muszą porzucić zniszczoną świątynię i wejść do Kościoła katolickiego. Pewien poinformowany komentator zauważył, że kiedy Jan Paweł II modlił się przy Ścianie Zachodniej, większość żydów w Izraelu oglądała to wydarzenie w telewizji. Oznacza to, że każdy żyd oglądający telewizję, dzięki Janu Pawle II, odniósł wrażenie, że nie musi nawracać się do Jezusa Chrystusa, ponieważ nie jest on Mesjaszem.
Modlitwa, którą Jan Paweł II pozostawił przy Ścianie Zachodniej, prosiła o przebaczenie grzechów przeciwko narodowi żydowskiemu.
Kolejna apostazja z żydami za panowania Jana Pawła II
Pod koniec 2001 roku watykańska komisja pod przewodnictwem Jana Pawła II opublikowała książkę zatytułowaną The Jewish People and the Holy Scriptures in the Christian Bible. Książka głosi, że oczekiwanie żydów na przyjście Mesjasza jest nadal aktualne. Więcej na temat tej książki w rozdziale 20.
Dnia 13 sierpnia 2002 roku amerykańscy biskupi, w jedności z Janem Pawłem II, wydali dokument na temat żydów. Prowadzony przez notorycznego apostatę Williama Keelera z Baltimore, a także bez najmniejszego sprzeciwu Jana Pawła II, dokument publicznie stwierdził, że: „… działania, których celem jest nawracanie żydów na chrześcijaństwo, nie są już teologicznie dopuszczalne w Kościele katolickim."67
Wszystko to dowodzi, że Jan Paweł II i jego biskupi byli i są całkowitymi odstępcami od wiary katolickiej.
Niewiarygodne herezje Jana Pawła II odnośnie ochrzczonych niekatolików (heretyków i schizmatyków)
Zbadaliśmy i szczegółowo omówiliśmy niezaprzeczalne odstępstwo Jana Pawła II z pogaństwem, islamem i judaizmem. Oprócz wielu oświadczeń i aktów herezji oraz apostazji, które Jan Paweł II popełnił z tymi fałszywymi i niechrześcijańskimi religiami, mamy również do czynienia z niewiarygodnymi herezjami dotyczącymi ochrzczonych niekatolików i ich sekt heretyckich. Na przykład:
Jan Paweł II nauczał że schizmatycy nie muszą się nawracać
Jan Paweł II w syryjskiej „prawosławnej” Katedrze św. Grzegorza wraz ze schizmatyckim patriarchą Ignacym Zakka I oraz patriarchą Ignacym IV w 2001.68
Jan Paweł II nauczał, że wschodnich schizmatyków (tzw. „prawosławni”) nie należy nawracać. Aby dać mały wgląd: wschodni schizmatycy (tzw. „prawosławni”) odrzucają dogmat o papiestwie, co oznacza, że odrzucają oni najwyższą władzę wszystkich prawdziwych papieży w historii. Odrzucają oni dogmat o nieomylności papieskiej: prawdę, że papież uczy nieomylnie kiedy mówi z Urzędu Piotra. Odrzucają oni dogmat o niepokalanym poczęciu, odmawiają zaakceptowania ostatnich 13 soborów kościoła rzymskokatolickiego oraz zezwalają na rozwód i ponowne małżeństwo.
W swoim oburzającym Dyrektorium w sprawie zasad i norm dotyczących ekumenizmu (#125) Jan Paweł II zachęcał do międzywyznaniowego kultu ze wschodnimi schizmatykami i oświadczył, że „należy … unikać wszelkiego, nawet czysto pozornego, prozelityzmu."70 W dalszej części artykułu dowiesz się, że Jan Paweł II zatwierdził te dyrektorium w sprawie ekumenizmu w Ut Unum Sint (#58) oraz w innych miejscach.
Prozelityzm oznacza nawracanie innych. Tak więc Jan Paweł II utrzymywał, że należy unikać wszelkich wysiłków, aby nawrócić wschodnich schizmatyków. Tutaj mamy słowa prawdziwego katolickiego papieża, papieża Benedykta XIV, na ten sam temat.
Można łatwo dostrzec różnicę między obiema religiami: religia katolicka naucza, że wszystkie jej nauki muszą zostać zaakceptowane, a niekatolicy muszą się nawrócić. Niekatolicka religia Jana Pawła II (religia II Soboru Watykańskiego) uczy, że wiara katolicka jest bez znaczenia i że niekatolicy nie powinni się nawracać.
Walter Kasper, wysoki rangą członek kościoła posoborowego, rozumie to bardzo dobrze. Jan Paweł II mianował Kaspera „kardynałem” oraz przewodniczącym Papieskiej Rady do spraw Popierania Jedności Chrześcijan. Benedykt XVI zatwierdził Kaspera na stanowisku przewodniczącego Papieskiej Rady do spraw Popierania Jedności Chrześcijan. Wyrażając pogląd zarówno Jana Pawła II jak i Benedykta XVI, Kasper oświadczył:
Katolicy, którzy byli torturowani i udręczeni, ponieważ odmówili stania się schizmatykami wschodnimi
W swojej encyklice z 1945 roku, Orientales Omnes Ecclesias, papież Pius XII podaje kilka przykładów katolików w historii, którzy byli torturowani i zabijani, ponieważ nie porzucili wierności papiestwu i nie stali się wschodnimi „prawosławnymi” schizmatykami. Św. Jozafat jest znanym przykładem, ale jest też wiele innych. Św. Jozafat nawrócił wielu wschodnich schizmatyków na wiarę katolicką, po czym został przez nich zamordowany za jego wysiłki na rzecz przywrócenia jedności z papiestwem.
Było wielu innych, którzy zostali ukarani grzywną, chłostani, torturowani, utopieni i zabici, ponieważ nie chcieli być w jedności ze Schizmatykami Wschodnimi.
Poprzez jej heretyckie nauczanie, że „prawosławni” schizmatycy nie są poza Kościołem i nie potrzebują nawrócenia aby się zbawić; sekta Watykan II kompletnie szydzi z świętych i męczenników, którzy strasznie cierpieli, ponieważ nie chcieli stać się schizmatykami.
Watykańska Deklaracja z Balamand ze wschodnimi schizmatykami, zatwierdzona przez Jana Pawła II, odrzuca nawracanie tych niekatolików jako „przestarzałą eklezjologię”
Dnia 24 czerwca 1993 roku Watykan podpisał Deklarację z Balamand ze wschodnimi schizmatykami (z tzw. „kościołem prawosławnym”). W tej Deklaracji z Balamand, zatwierdzonej przez Jana Pawła II, każda próba nawrócenia wschodnich schizmatyków została odrzucona jako „przestarzała eklezjologia powrotu do Kościoła katolickiego”. Tutaj mamy niektóre fragmenty z niesamowicie heretyckiej Deklaracji z Balamand:
Deklaracja z Balamand Sekty Soboru Watykańskiego II z „prawosławnymi”:
#10 : „Stworzona w ten sposób sytuacja przyniosła w istocie nieufność i spory. Po zawarciu wspomnianych unii, w miarę upływu lat priorytetem w działalności misyjnej stawało się nawracanie innych chrześcijan, po to aby „przyprowadzić ich z powrotem” do swego własnego Kościoła. W celu legitymizacji tej tendencji będącej rodzajem prozelityzmu, Kościół katolicki wypracował koncepcję teologiczną, według której on sam jest jedynym środkiem zbawienia. W odpowiedzi z kolei Kościół prawosławny przyjął tę samą koncepcję, zgodnie z którą tylko w nim samym można osiągnąć zbawienie …”
#14-15: „… Zgodnie ze słowami papieża Jana Pawła II, ekumeniczny wysiłek siostrzanych Kościołów Wschodu i Zachodu, zakorzeniony w dialogu i modlitwie jest poszukiwaniem doskonałej i pełnej komunii, która nie jest ani wchłonięciem, ani połączeniem, lecz spotkaniem w prawdzie i miłości (Slavorum Apostoli, 27). Tam, gdzie nienaruszalna wolność osoby oraz jej zobowiązanie do podążania za nakazami własnego sumienia są zabezpieczone, tam w ramach wysiłków na rzecz przywrócenia jedności nie ma miejsca na nawracanie ludzi z jednego Kościoła do drugiego w celu zapewnienia im zbawienia.”
#22. „Duszpasterska działalność Kościoła katolickiego, zarówno łacińskiego jak i wschodniego nie stawia sobie już więcej za cel transferowania wiernych z jednego Kościoła do drugiego, co oznacza, że rezygnuje z prozelityzmu wśród prawosławnych skupiając się na zaspokajaniu duchowych potrzeb swoich własnych wiernych. Aktywność Kościoła katolickiego odrzuca dążenie do ekspansji kosztem Kościoła prawosławnego.”
#30. „W celu przygotowania podłoża dla przyszłych stosunków między naszymi Kościołami, przechodząc ponad nieaktualną eklezjologią powrotu do Kościoła katolickiego, która związana jest z problemami będącymi przedmiotem niniejszego dokumentu, specjalną uwagę zwróci się na formację przyszłych księży oraz wszystkich innych osób które w jakikolwiek sposób będą uczestniczyć w działalności apostolskiej na terenach należących tradycyjnie do drugiego Kościoła. Ich edukacja winna być obiektywnie pozytywna, z pełnym szacunku nastawieniem do drugiego Kościoła.”
(http://prawoslawnikatolicy.pl/deklaracja-balamand-1993/)
To niewiarygodnie wyraźna herezja! Ten dokument, zatwierdzony przez antypapieży II Soboru Watykańskiego, jest zdecydowanie jednym z najgorszych herezji sekty Watykan II. Otwarcie on wymienia, a następnie całkowicie odrzuca tradycyjny dogmat Kościoła katolickiego, że schizmatyków trzeba nawrócić na wiarę katolicką.
Jan Paweł II nazwał Deklarację z Balamand „nowym etapem”, który „powinien pomóc wszystkim lokalnym kościołom prawosławnym i wszystkim lokalnym kościołom katolickim, zarówno łacińskim, jak i wschodnim, które mieszkają razem w jednym regionie, kontynuować swoje zaangażowanie w dialogu miłości bliźniego oraz nawiązać współpracę lub do niej dążyć w zakresie działalności duszpasterskiej."78
Proszę zwrócić uwagę zwłaszcza na numery #14-15, które wskazują, że „tam w ramach wysiłków na rzecz przywrócenia jedności nie ma miejsca na nawracanie ludzi z jednego Kościoła do drugiego w celu zapewnienia im zbawienia”. Proszę zwrócić uwagę na #22, który stwierdza, że Kościół katolicki „odrzuca dążenie do ekspansji kosztem Kościoła prawosławnego” oraz na #30, który odrzuca „nieaktualną eklezjologią powrotu do Kościoła katolickiego”. Zauważ, jak to słowo w słowo odrzuca katolicki dogmat o tym, że niekatolicy muszą powrócić do Kościoła katolickiego dla zbawienia i jedności chrześcijan.
Jest więc faktem, że Jan Paweł II i jego sekta odrzucają słowo w słowo dogmat wiary katolickiej: Jedność chrześcijan osiąga się jedynie przez nawrócenie na katolicyzm. Ponowne odrzucenie katolickiego dogmatu widzimy w następnym cytacie.
Więcej niewiarygodnych herezji Jana Pawła II ze wschodnimi „prawosławnymi” schizmatykami
Zatem faktem jest, że Jan Paweł II naucza, że wiara Rzymu nie musi być wyznawana przez niekatolików; dlatego nie można go postrzegać jako posiadającego wiarę katolicką.
Ci, którzy twierdzą, w obliczu tych faktów, że Jan Paweł II winien być uważany za wyznającego prawdziwą wiarę katolicką (innymi słowy, że był on katolickim papieżem), zaprzeczają tej nauce Kościoła katolickiego.
W swojej encyklice o świętych Cyrylu i Metodym (Slavorum Apostoli #27), Jan Paweł II ponownie wskazał, że wschodni schizmatycy nie powinni być nawracani do Kościoła katolickiego. Stwierdził on, że jedność ze schizmatykami „nie jest ani wchłonięciem, ani fuzją"82 co oznacza, że nie odbywa się to przez nawrócenie. Jak widzieliśmy powyżej, Deklaracja z Balamand z prawosławiem właściwie zacytowała to samo zdanie z encykliki Jana Pawła II o świętych Cyrylu i Metodym, aby wykazać, że katolicy nie powinni nawracać prawosławnych.
Jan Paweł II potwierdził swoją herezję w nieobliczalnej liczbie spotkaniach ze schizmatykami. Dnia 24 lutego 2000 roku Jan Paweł II spotkał się z niekatolickim schizmatyckim biskupem Aleksandrii, „papieżem” Szenuda III.
W swym orędziu do schizmatyckiego biskupa, Jan Paweł II nazwał go „Wasza Świątobliwość” i powiedział:
Innymi słowy, Jan Paweł II powiedział: „Niech Pan Bóg błogosławi schizmatycki kościół”! To jest odrzucenie wiary katolickiej. Pismo Święte wyraźnie mówi nam, że nie możemy do heretyków mówić „Niech Bóg błogosławi” („Z Bogiem”, „Szczęść Boże”, „Bóg zapłać” itp.).
Mówiąc „Niech Bóg błogosławi” fałszywemu kościołowi, czyli pozdrawiając i błogosławiąc go, w ten sposób prosimy Boga, aby pomnożył i poszerzył tę fałszywą sektę.
Jan Paweł II i Teoktyst (schizmatycki patriarcha Rumunii) wspólnie potępiają wzajemne nawracanie we wspólnej deklaracji z 2002 roku
Dnia 12 października 2002, Jan Paweł II i schizmatycki patriarcha Rumunii wspólnie potępili we wspólnej deklaracji próbę wzajemnego nawracania. Oświadczyli oni: „Naszym celem i gorącym pragnieniem jest pełna komunia, która nie oznacza wchłonięcia …”84 Co oznacza: nie przez nawrócenie. Jan Paweł II często używał zwrotu „ani wchłonięciem, ani fuzją”, aby wskazać, że jedność ze schizmatykami nie polega na ich nawracaniu. Pamiętajcie, że wyrażenie to zostało użyte w tym znaczeniu w Deklaracji z Balamand (cytowanej powyżej) ze schizmatyckim „prawosławiem”.
Teoktyst, schizmatycki patriarcha Rumunii, ujawnił w 1999 roku, że Jan Paweł II przekazał znaczną darowiznę jego niekatolickiemu kościołowi.85 Zenit News Service i inne media (zobacz powyższe zdjęcie) doniosły, że dotacja Jana Pawła II dla schizmatyckiego patriarchy wynosiła 100 000 dolarów!
W swoim przemówieniu z tego samego dnia, co wspólna deklaracja, Jan Paweł II powiedział schizmatyckiemu patriarsze Teoktystowi: „Celem jest dojście … do jedności, która nie oznacza 'wchłonięcia ani fuzji' (por. Slavorum Apostoli, 27) ..."88
Tak więc Jan Paweł II nieustannie publicznie zapewniał swoich słuchaczy, że katolicy nie powinni próbować nawracać niekatolików i że Wiara katolicka nie jest konieczna do osiągnięcia zbawienia.
Właściwie, w tym samym przemówieniu do schizmatyckiego patriarchy Rumunii, Jan Paweł II dokonał tego niewiarygodnego stwierdzenia:
Tak wiele o papiestwie! Tak wiele w przeciągu ostatnich 1000 lat dogmatycznych wypowiedzi, które schizmatycy odrzucają! Tak wiele o rozwodach i ponownym małżeństwie! I tak wiele o Kościele katolickim! Według tego odstępcy, wszystko to nie ma znaczenia i właściwie nie powinno się w to wierzyć, ponieważ „Kościół” nie pragnie niczego innego, jak tylko utrzymywać tych ludzi w schizmie i poza jego nauczaniem.
Tutaj widzimy Jana Pawła II i schizmatyckiego patriarchę Teoktysta siedzących na równych krzesłach
Jest to kolejne akt, poprzez które Jan Paweł II ujawnił, że akceptuje on „prawosławną” herezję, że wszyscy biskupi są sobie równi. Jan Paweł II utrzymywał, że można odrzucić prymat biskupa Rzymu.
Latem 2003 roku, Jan Paweł II ponownie odrzucił prozelityzm wschodnich schizmatyków.
Ta nieomylna definicja Soboru Watykańskiego I deklaruje, że każdy, kto sprzeniewierza się dogmatowi o papiestwie (to że papież Rzymu ma władzę suwerenną w Kościele Chrystusowym), tak jak to robią prawosławni schizmatycy czy protestanci, nie może zachować swojej wiary i zbawienia. Jednak Jan Paweł II mówi nam, że prawosławni schizmatycy i protestanci nie tylko mogą zachować swoją wiarę i zbawienie, podczas gdy odrzucają papiestwo, ale że nie powinni oni wierzyć w papiestwo. Ten antypapież był kompletnym heretykiem, który odrzucił dogmat I Soboru Watykańskiego.
Jan Paweł II deklaruje komunię i jedność wiary z niekatolickimi sektami
W swojej encyklice Ut Unum Sint Jan Paweł II zadeklarował aż 16 razy, że jego „Kościół” jest w komunii z sektami niekatolickimi, i oświadczył 8 razy, że ma on tę samą wiarę, co sekty niekatolickie.
Kiedy Jan Paweł II twierdzi, że ma tę samą wiarę i komunię, co sekty niekatolickie, twierdzi on tym samym, że jest niekatolikiem.
Jan Paweł II podarował relikwię schizmatykowi Karekinowi II, i oświadczył, że jego sekta jest „Oblubienicą Chrystusa”
Jan Paweł II podarował również Karekinowi II, głowie schizmatyckiego kościoła w Armenii, relikwię św. Grzegorza Oświeciciela.
Jan Paweł II przekazuje relikwie św. Grzegorza Oświeciciela głowie schizmatyckiego „kościoła” w Armenii
Św. Grzegorz Oświeciciel (ok. 257-332 A.D.) był „apostołem Armenii”, który propagował prawdziwą wiarę chrześcijańską (wiarę katolicką) w Armenii:
Powierzając schizmatykom relikwie tego wielkiego chrześcijańskiego apostoła Armenii, Jan Paweł II wyraźnie dał do zrozumienia, że uważał tych schizmatyków za posiadaczy prawdziwej wiary chrześcijańskiej - prawdziwej wiary, którą posiadał św. Grzegorz Oświeciciel. Ponadto w cytowanej powyżej homilii widzimy, że Jan Paweł II nazwał schizmatycki kościół prawosławny „Oblubienicą Chrystusa”, tytułem zarezerwowanym dla Kościoła katolickiego!
Herezja Jana Pawła II z sektą Anglikańską
Ponieważ Margaret Clitherow odmówiła zaakceptowania sekty anglikańskiej i jej „Mszy” - zamiast tego zapraszała katolickich księży do swojego domu, wbrew prawu karnemu - została zgładzona męczeńską śmiercią miażdzona drzwiami obciążonymi dużymi ciężarami. Cierpiała to wszystko, ponieważ nie chciała zaakceptować anglikanizmu. Jednak sekta II Soboru Watykańskiego naucza, że anglikanie są „chrześcijanami”, którzy nie potrzebują nawrócenia, a ich nieważni „biskupi” są rzeczywiście prawdziwymi biskupami Kościoła Chrystusowego. Sekta posoborowa naucza, że jej męczeństwo było bezcelowe.
Jan Paweł II idzie do anglikańskiej katedry i bierze udział w kulcie sekty anglikańskiej - formalna herezja według uczynku
Jan Paweł II przemawiający w anglikańskiej katedrze w Canterbury w 1982 roku101
Jan Paweł II drwi z angielskich męczenników swoją wspólną modlitwą z anglikańskim „arcybiskupem” Catenbury w 1982 roku
Jan Paweł II we wspólnej modlitwie ze schizmatyckim i heretyckim „arcybiskupem” Canterbury (anglikaninem), który jest tylko świeckim udającym biskupa
Kolejne zdjęcie Jana Pawła II we wspólnej modlitwie ze schizmatyckim i heretyckim „arcybiskupem” Canterbury
W dniu 29 maja 1982 roku, w katedrze anglikańskiej, Jan Paweł II ukląkł na „międzyreligijnej modlitwie” wraz z „arcybiskupem” Canterbury, Robertem Runcie, tym samym szydząc z męczeńskiej śmierci tak wielu katolickich świętych, którzy dzielnie przelali swoją krew, zamiast zaakceptować fałszywą sektę anglikańską lub uczestniczyć w fałszywym kulcie.
Jan Paweł II obdarzył pektorałem głowę sekty anglikańskiej, świecką osobę
W 2003 roku antypapież Jan Paweł II obdarzył pektorałem Rowana Williamsa, anglikańskiego „arcybiskupa” Canterbury.
Jan Paweł II całujący pierścień Rowanana Williamsa, głowy sekty anglikańskiej, któremu również podarował pektorał, mimo że Williams jest po prostu świeckim
Dla tych, którzy o tym nie wiedzą, niekatolicka sekta anglikańska nie ma nawet ważnych księży ani biskupów! Papież Leon XIII nieomylnie ogłosił, że święcenia anglikańskie są nieważne.
Anglikańscy „księża” i „biskupi” są zatem ludźmi świeckimi, oprócz bycia niekatolickimi heretykami i schizmatykami. Jednak po wyborze nowego anglikańskiego „arcybiskupa” Canterbury Rowana Williamsa, Jan Paweł II posłał apostatę Waltera Kaspera, aby przekazał temu niekatolickiemu świeckiemu pektorał oraz telegramem aprobaty! Jest to tak heretyckie, że dosłownie brak słów, by to opisać.
Pektorał (krzyż pektoralny) jest tradycyjnym katolickim symbolem władzy biskupiej. Przekazując pektorał odstępcy Rowanowi Williamsowi - który jest także zwolennikiem wyświęcania (do kapłaństwa) kobiet oraz homoseksualistów - Jan Paweł II nie tylko stanowczo odrzuca, przez swój akt, nieomylną definicję papieża Leona XIII, że anglikańskie święcenia są nieważne, ale kompletnie kpi on z katolickich dogmatów na temat papiestwa i Kościoła Chrystusowego.
A to, co czyni ten akt Jana Pawła II jeszcze bardziej niewiarygodnym, jest fakt, że Williams sam został pozbawiony możliwości udzielania „Komunii” w 350 anglikańskich parafiach, z uwagi na jego pogląd na korzyść święcenia kobiet na kapłanów.105 Ale to nie powstrzymało Jana Pawła II; po prostu posunął się dalej w swej apostazji.
Jan Paweł II zasygnalizował nawet, że niekatolicki świecki Williams jest prawowitym biskupem „Stolicy Canterbury”.
Jak pokazano powyżej, podczas spotkania z Rowanem Williamsem, Jan Paweł II również ucałował jego pierścień, ponownie dowodząc, że uznaje on niekatolickiego świeckiego za prawowitego biskupa w Kościele Chrystusowym. Jan Paweł II zakpił z Jezusa Chrystusa, Kościoła katolickiego oraz wszystkich angielskich męczenników, którzy znosili straszne tortury za odmowę porzucenia katolicyzmu i stania się anglikanami. Tym aktem Jan Paweł II odrzucił nauczanie Kościoła katolickiego na temat biskupstwa, święceń, sukcesji apostolskiej i jedności Kościoła.
Jan Paweł II wybrał się do Luterańskiej Świątyni
Jan Paweł II w luterańskiej świątyni
Kolejne zdjęcie Jana Pawła II w luterańskiej świątyni w 1983 roku
W 1983 roku Jan Paweł II odwiedził luterańską świątynię z okazji 500-ej rocznicy urodzin Marcina Lutra. Jest to kolejny heretycki akt - wzięcie udziału w religijnych obrządkach niekatolickiej religii i celebrowanie herezji - co absolutnie dowodzi, że Jan Paweł II nie był katolikiem.
Jan Paweł II wychwalał Lutra, Kalwina, Zwingliego oraz Husa
Jan Paweł II wychwalał również największych wrogów Kościoła, takich jak protestanccy rewolucjoniści Kalwin i Luter. W październiku 1983 roku Jan Paweł II, mówiąc o Marcinie Lutrze, oświadczył: „Nasz świat nawet dzisiaj doświadcza jego wielkiego wpływu na historię.”107 14 czerwca 1984 roku Jan Paweł II pochwalił Kalwina jako tego, który starał się „uczynić Kościół bardziej wiernym woli Pana”.108 Patronowanie, wspieranie i obrona heretyków to bycie jednym z nich. Wychwalanie najgorszych heretyków w historii Kościoła, takich jak Luter czy Kalwin, jest więcej niż herezją.
Jan Paweł II wychwalał również sławnych heretyków, Zwingliego i Husa. Posunął się nawet do stwierdzenia, że Hus, który został potępiony jako heretyk przez Sobór w Konstancji, był człowiekiem o „dozgonnej uczciwości osobistej”!110
Jan Paweł II zatwierdził Watykańsko-Luterańskie Porozumienie o Usprawiedliwieniu
„Kardynał” Edward Cassidy i luteranin „biskup” Christian Krause podają sobie ręce
W dniu 31 października 1999 roku, „kardynał” Edward Cassidy i luteranin „biskup” Christian Krause uścisnęli sobie dłonie przy podpisywaniu Wspólnej Deklaracji w sprawie Doktryny o Usprawiedliwienia w Augsburgu, w Niemczech. Porozumienie to, które zostało zatwierdzone przez Jana Pawła II, uczy: że usprawiedliwienie pochodzi od „samej wiary” (załącznik, 2, C); że kanony Soboru Trydenckiego nie dotyczą już dłużej luteranów (#13); że żadne z luterańskich nauk we wspólnej deklaracji, łącznie z herezją o usprawiedliwieniu przez samą wiarę i liczne inne luterańskie herezje, nie są potępione przez Sobór Trydencki (#41). Krótko mówiąc, to porozumienie między „kościołem” Jana Pawła II i sektą luterańską całkowicie odrzuca dogmatyczny Sobór Trydencki. Jest to rzeczywistą deklaracją, że sekta Jana Pawła II jest sektą protestancką. (Nieco później w książce jest rozdział o tym niesamowicie heretyckim porozumieniu).
Jan Paweł II nauczał że niekatolicy mogą przyjmować Komunię świętą, że niekatolickie sekty są środkami zbawienia i że mają świętych i męczenników
Jan Paweł II i schizmatycki świecki, który przewodził sekcie anglikańskiej
Jan Paweł II nauczał także, że niekatolicy mogą prawomocnie przyjmować Komunię świętą. Kanon 844.3 jego Kodeksu Prawa Kanonicznego z 1983 roku stanowi, że:
Pogląd, że niekatolicy mogą prawomocnie przyjmować Komunię świętą lub inne sakramenty jest sprzeczny z dwutysięcznym nauczaniem Kościoła katolickiego.
To co jest szczególnie istotne w tej herezji Jana Pawła II (że dozwolone jest udzielanie Komunii świętej niekatolikom), to fakt, że pojawia się ona także w jego nowym katechizmie, paragraf #1401. Dokument ten został promulgowany przez tak zwaną najwyższą apostolską władzę Jana Pawła II. W swojej konstytucji Fidei Depositum, Jan Paweł II promulgował swój nowy katechizm, używając swojej „władzy apostolskiej”, aby ogłosić, że uznaje go za „pewną normę nauczania wiary”.
Katechizm Jana Pawła II nie jest pewną normą nauczania wiary. Jest to pewna norma nauczania herezji. W związku z tym, że Jan Paweł II rościł sobie prawo do tego, że ogłasza on z Urzędu Piotra, że jego katechizm jest pewną normą nauczania wiary, kiedy tak nie jest, wiemy, że nie zasiada on na Urzędzie Piotra. Papież nie może się mylić kiedy przemawia ze Stolicy Apostolskiej, to znaczy, ze swoją władzą apostolską z Urzędu Piotra.
Ta herezja dotycząca niekatolików mogących przyjmować Komunię świętą, była również nauczana na II Soborze Watykańskim, jak to już omówiliśmy. Jan Paweł II również z aprobatą skomentował tę naukę w Ut Unum Sint:
Zwraca on uwagę na eklezjologiczny (kościelny) wymiar uczestnictwa w sakramentach z „prawosławnymi”. Oznacza to, że są oni częścią tego samego Kościoła.
Jan Paweł II nauczał że niekatolickie sekty są środkami zbawienia
Podążają za II Soborem Watykańskim, Jan Paweł II również nauczał, że niekatolickie sekty są środkami zbawienia, co jest herezją.
Jan Paweł II nauczał że niekatolickie sekty mają świętych i męczenników
Jan Paweł II wielokrotnie nauczał, że niekatolickie sekty mają świętych i męczenników.
Jest to niezaprzeczalna jawna herezja. Jest to artykuł Boskiej i katolickiej wiary, że ci, którzy nie są w Kościele katolickim, nawet jeśli przelaliby krew w imię Chrystusa, nie mogą być zbawieni.
Ten uroczyście zdefiniowany dogmat Soboru Florenckiego został powtórzony przez papieża Piusa XI:
Trudno wyobrazić sobie bardziej konkretne i jednoznaczne zaprzeczenie tego konkretnego dogmatu niż ma to miejsce w Ut Unum Sint #84 Jana Pawła II (cytowanym powyżej).
Proszę również zwrócić uwagę na to, że jawny heretyk Jan Paweł II ogłasza w Ut Unum Sint #84 nie tylko to, że „święci” wywodzą się z niekatolickich kościołów (czysta herezja), ale idzie dalej i oświadcza, że takie niekatolickie sekty „otworzyły im drogę” do ich zbawienia: „wszystkich Kościołów i Wspólnot kościelnych, które otworzyły im drogę do komunii zbawienia”.
Wszystko to jest publiczną i formalną herezją. I pomyśleć, że niektórzy „tradycjonaliści” mają śmiałość twierdzić, że Jan Paweł II nigdy nie zaprzeczył dogmatowi! Cóż za zniewaga i kłamstwo! Ta jedna herezja dowodzi, nawet nie biorąc pod uwagę wszystkich pozostałych, że nie był on katolikiem. To dowodzi, że Jan Paweł II bezpośrednio odrzucił uroczyście zdefiniowany dogmat (z Soboru Florenckiego, powyżej), że niekatolicy nie mogą być zbawieni, nawet jeśli przeleją swoją krew za Chrystusa.
Jan Paweł II zaaprobował praktykę ministrantek
Jan Paweł II zaaprobował także praktykę kobiet usługujących przy ołtarzu (tzw. ministrantek), praktykę, która rozprzestrzeniła się w kościołach II Soboru Watykańskiego. Praktyka ta została potępiona jako zła przez papieża Benedykta XIV, papieża św. Gelazjusza i papieża Innocentego IV.
Jan Paweł II również „kanonizował” ludzi, którzy w pełni przyjęli herezje II Soboru Watykańskiego, nową Mszę i tych którzy byli obojętni religijnie. To jest niemożliwe aby prawdziwy papież mógł tak uczynić, ponieważ kanonizacje prawdziwych papieży są nieomylne. To dodatkowo dowodzi, że Jan Paweł II nie był prawdziwym papieżem.
Jan Paweł II również potępił krucjaty. Krucjaty zostały uroczyście zatwierdzone przez cztery sobory i ponad 10 papieży, w tym papieża Urbana II, papieża Kaliksta II, papieża Aleksandra III, papieża Kaliksta III, papieża Klemensa V i innych.
Jan Paweł II uhonorowany przez masonerię
Jan Paweł II przyjmujący B'nai B'rith (wolnomularska loża Nowego Jorku), 22 marca 1982
W grudniu 1996 roku loża masońska Wielki Wschód Włoch ofiarowała Janowi Pawłowi II ich największe wyróżnienie, Order Galileusza, jako wyraz podziękowania za wysiłki, które podjął na rzecz ideałów masonerii. Przedstawiciel włoskiej masonerii zauważył, że Jan Paweł II zasługiwał na te wyróżnienie, ponieważ promował on „wartości uniwersalnej masonerii: braterstwo, szacunek dla godności człowieka i ducha tolerancji, centralne punkty życia prawdziwych masonów”.136
Jan Paweł II przeprosił Chiny Ludowe
W dniu 24 października 2001 roku Jan Paweł II przeprosił komunistyczne Chiny. Zgadza się: Jan Paweł II przeprosił satanistyczny reżim komunistyczny w Chinach za rzekome zło katolików! Pochwalił nawet sprawiedliwość społeczną Czewonych Chin.
Sprawiedliwość społeczna w Chinach obejmuje politykę jednego dziecka na rodzinę, która jest narzucona przez przymusową aborcję i antykoncepcję. Rząd chiński co roku morduje miliony dzieci, a także więzi, torturuje i morduje katolików.
Jan Paweł II oświadczył, że Kościół katolicki i Chiny to dwie wiekowe instytucje „nie będące w opozycji do siebie”.138 Wychwalanie sprawiedliwości społecznej komunistycznych Chin jest więcej niż herezją; to jest satanistyczne.
Jan Paweł II promował teorie ewolucji
W dniu 22 października 1996 roku Jan Paweł II oświadczył, że ewolucja jest „czymś więcej niż zwykłą hipotezą”.139 Wskazywało to, że uważał on ewolucję za prawdziwą.
Jan Paweł II powiedział, że niebo, piekło i czyściec nie są rzeczywistymi miejscami
W serii przemówień latem 1999 roku, podanych w oficjalnej Watykańskiej gazecie, Antypapież Jan Paweł II powiedział, że Niebo, Piekło i Czyściec nie są rzeczywistymi miejscami.
Podczas swojej generalnej audiencji 21 lipca 1999 roku, Jan Paweł II powiedział, że niebo nie jest „fizycznym miejscem”.140
To przemówienie Jana Pawła II samo w sobie stanowi formalną herezję. Mówi on, że nie wiemy, czy ludzie są potępieni. Jest to objawiona przez Boga prawda Ewangelii, że wieczne potępienie obejmuje istoty ludzkie, jak Jezus wielokrotnie mówi. Na przykład:
W krótkiej audiencji po polsku do rodaków, Jan Paweł II przypomniał nauczanie heretyka Hansa Ursa von Balthasara, że „istnieje piekło, ale może być puste”.144
4 sierpnia 1999 roku Jan Paweł II powiedział, że czyściec „nie oznacza miejsca”.145
Podczas spotkania w Asyżu, w dniu 24 stycznia 2002 roku, Jan Paweł II wydał „Dekalog z Asyżu”. Słowo Dekalog oznacza „dziesięć przykazań”.
Tak więc Jan Paweł II mówił, że ludzie muszą przestrzegać jego nowych dziesięć przykazań, które wydał on w Asyżu.
Jan Paweł II zmienił Różaniec
Jan Paweł II otaczający czcią bochenek chleba?!
Jan Paweł II zmienił również Różaniec. W październiku 2002 roku, Jan Paweł II dodał do Różańca pięć nowych tajemnic, zwanych „Tajemnicami Światła”. W dokumencie Rosarium Virginis Mariae, w którym promulgował tajemnice światła, Jan Paweł II oświadczył:
Kiedy kontemplujemy tajemnice Chrystusa, nie pojmujemy w Nim prawdy o człowieku. Jan Paweł II mówi to, ponieważ głosi on, że człowiek jest Bogiem; a konkretnie, że prawda o człowieku jest taka, że jest on Jezusem Chrystusem.
Jan Paweł II nauczał że człowiek jest Chrystusem
Jan Paweł II, Pierwsza Homilia, na zawsze zaznaczająca początek jego pastoralnej posługi, 22 października 1978r.: "'Tyś jest Chrystus, Syn Boga żywego` (Mat. 16:16). Te słowa zostały wypowiedziane przez Szymona, syna Jana, w dystrykcie Cezarea Filipowa... Te słowa zaznaczają początek Piotrowej misji, w historii zbawienia...
W swojej pierwszej homilii jako „papież” w 1978 roku, w tym samym przemówieniu, które na zawsze zapoczątkuje jego duszpasterską posługę, w niedzielę 22 października 1978 roku Jan Paweł II ogłasza światu, że CZŁOWIEK jest Chrystusem, Synem Boga Żywego z Mt 16:16! Mówi on nawet, że jest to „nowa prawda” - nowa prawda, którą on tutaj ma zamiar objawić. „Tyś jest Chrystus, Syn Boga żywego”, wypowiedziane przez św. Piotra o Panu naszym Jezusie Chrystusie, według Jana Pawła II opisują prawdę o człowieku. Jest to niezwykle istotne, ponieważ to dowodzi, że słowa Matki Bożej z La Salette spełniły się.
W rzeczywistości, Jan Paweł II głosił na wiele sposobów, że człowiek jest Chrystusem. Czasami było to bardzo subtelne i przebiegłe, innym razem było to bardzo oczywiste i śmiałe. Jest to szczegółowo omówione na końcu tej książki, natomiast tutaj jest tylko kilka cytatów:
„Społeczność katolicka” w Tunezji nie ma innych ambicji niż świadczyć o godności człowieka? Poprzez takie oświadczeniem, Jan Paweł II ponownie wskazuje, że wspólnota „katolicka” w Tunezji nie ma zamiaru nawracać innych niekatolików, a jedynie świadczyć o godności człowieka.
Oznacza to, że w człowieku można odnaleźć całe stworzenie.
Ewangelia to Jezus Chrystus (Jego życie i nauczanie); to religia wiary i moralności jest tym co On objawił światu. Mówienie, że Ewangelia, Dobra Nowina i chrześcijaństwo to „głębokie zdumienie wobec … człowieka”, to postawienie na równi człowieka z Jezusem Chrystusem; ale to właśnie dlatego Jan Paweł II tak mówił i robił.
Jan Paweł II był właśnie przekleństwem. Głosił on nową Ewangelię, nie Jezusa Chrystusa, ale człowieka w miejscu Chrystusa - Ewangelię Antychrysta.
Jan Paweł II niosący „złamany krzyż”
Paweł VI, Jan Paweł I, Jan Paweł II i Benedykt XVI nosili krzyż, którego niewielu ludzi rozumiało – złowieszczy zgięty lub złamany krzyż, na którym Ciało Chrystusa jest przedstawiane jako odpychająca i zdeformowana postać. Ten zgięty lub złamany krzyż był używany przez czarnych magów i czarowników (czarnoksiężników) w VI wieku do przedstawienia biblijnego określenia „znak bestii”. Sataniści V i VI wieku, a także czarni magowie i czarownicy średniowiecza (476 - 1453), używali takich figur do wyrażenia swojej nienawiści do chrześcijaństwa. Fakt, że złamany krzyż był używany do celów okultystycznych, można zobaczyć w Muzeum Magii w Bayonne we Francji.164
Wnioski na temat Jana Pawła II
Tak więc pytanie, które musi sobie zadać każda osoba uważająca się za katolika, brzmi: Czy Jan Paweł II był głową Kościoła katolickiego? Czy może Jan Paweł II był apostołem innej religii? Jeśli Jan Paweł II głosił i promował inną religię - a kto ośmieliłby się temu zaprzeczyć w świetle niezaprzeczalnych oraz przytłaczających dowodów, które przed chwilą przedstawiliśmy? - wtedy nie mógłby być głową Kościoła katolickiego.
Udowodniliśmy, ponad wszelką wątpliwość, że Jan Paweł II był jawnym heretykiem. Ponieważ był on heretykiem, to nie mógł być on ważnie wybranym papieżem. Był on niekatolickim antypapieżem. Jak już zacytowano, papież Paweł IV uroczyście nauczał w swojej konstytucji Cum ex Apostolatus officio, 15 lutego 1559 roku, że nie jest możliwe, aby heretyk był ważnie wybranym papieżem.
Przypisy końcowe:
1 www.cnn.com, archiwa programu Larrego Kinga, 4 kwietnia 2005r.
2 Denzinger, The Sources of Catholic Dogma, B. Herder Book. Co., Thirtieth Edition, 1957, nr. 464.
3 The Papal Encyclicals, by Claudia Carlen, Raleigh: The Pierian Press, 1990, Vol. 5 (1958-1981), str. 255.
4 The Encyclicals of John Paul II, Huntington, IN: Our Sunday Visitor Publishing Division, 1996, str. 497
5 The Encyclicals of John Paul II, str. 643.
6 L' Osservatore Romano (The Vatican’s Newspaper), July 1, 1985, str. 3
7 Denzinger 795.
8 L’Osservatore Romano, June 23, 1980, str. 3.
9 L’Osservatore Romano, Jan. 1, 1979, str. 8.
10 The Papal Encyclicals, Vol. 5 (1958-1981), str. 249.
11 The Encyclicals of John Paul II, str. 517.
12 The Encyclicals of John Paul II, str. 542
13 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 280.
14 L’Osservatore Romano, May 7, 1984, str. 3.
15 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 260.
16 L’Osservatore Romano, May 14, 1984, str. 7.
17 L’Osservatore Romano, Jan. 18, 1995, str. 11.
18 The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), str. 304.
19 L’Osservatore Romano, April 16, 1997, str. 3.
20 Quoted in Abbe Daniel Le Roux, Peter, Lovest Thou Me?, Angelus Press, 1988, str. 147.
21 St. Thomas Aquinas, Summa Theologica, Pt. I-II, Q. 103., A. 4.
22 St. Thomas Aquinas, Summa Thelogica, Pt. II-II, Q. 12, A. 1, Obj. 2.
23 Wiadomości Archidiecezjalne Warszawskie, Nr. 2, Luty 1928 za www.opoka.org.pl
24 L’Osservatore Romano CD-Rom, Year 1986, Vatican City, Angelus Address of John Paul II, Oct. 12, 1986.
25 The Encyclicals of John Paul II, str. 540.
26 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 222.
27 L’ Osservatore Romano, May 29, 2002, str. 4.
28 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 237-238.
29 The Encyclicals of John Paul II, str. 502
30 Powyższy tekst Wyznania Wiary (wraz ze wstępem) pierwotnie zamieszczono w dodatku do książki: O prawdziwości Religii katolickiej podług św. Augustyna wolnym przekładem napisał L. R., Kraków 1853, ss. 213-229. (a), (Pisownię i słownictwo nieznacznie uwspółcześniono); za www.ultramontes.pl
31 Our Sunday Visitor, April 17, 2005.
32 L’Osservatore Romano, August 26, 1985, str. 9.
33 Wiadomości Archidiecezjalne Warszawskie, Nr. 2, Luty 1928 za www.opoka.org.pl
34 Associated Press, "Religious Leaders denounce Extremism," Oct. 29, 1999.
35 Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, str. 625.
36 Quoted by Amleto Giovanni Cicognani, Canon Law, Philadelphia, PA: The Dolphin Press, 1935, str.177.
37 The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), str. 381.
38 L’Osservatore Romano, Dec. 9, 1980, str. 5.
39 L’Osservatore Romano, March 1, 2000, str. 5.
40 Von Pastor, History of the Popes, II, 346; quoted by Warren H. Carroll, A History of Christendom, Vol. 3 (The Glory of Christendom), Front Royal, VA: Christendom Press, 1993, str. 571.
41 L’ Osservatore Romano, March 29, 2000, str. 2.
42 The Catholic World Report, “World Watch," June, 2000, str. 16.
43 L’Osservatore Romano CD-Rom, Year 2001, Speech of John Paul II from the mosque, May 6, 2001.
44 Warren H. Carroll, A History of Christendom (The Building of Christendom), Vol. 2, str. 298.
45 The Encyclicals of John Paul II, str. 474; dostępne także w http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/pl/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_30121987_sollicitudo-rei-socialis.html
46 L’Osservatore Romano, Oct. 23, 1989, str. 12.
47 L’Osservatore Romano, Feb. 19, 1990, str. 12.
48 L’Osservatore Romano, May 23, 2001, str. 11.
49 L’Osservatore Romano, May 12, 1999, str. 11.
50 The Catechism of the Catholic Church, by John Paul II, St. Paul Books & Media, 1994, str. 223.
51 Denzinger 73.
52 Denzinger 712.
53 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 98.
54 The Papal Encyclicals, Vol. 4 (1939-1958), str. 42.
55 L’ Osservatore Romano, Dec. 9, 1980, str. 6.
56 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 98.
57 Documentation Catholique 94 (1997), 1003; quoted in The Bible, The Jews and the Death of Jesus, Bishops’ Committee for Ecumenical and Interreligious Affairs, United States Conference of Catholic Bishops, 2004, str. 31.
58 Bulletin du prieure Marie-Reine [195 rue de Bale, 68100 Mulhouse]; also The Angelus, Feb-March 2004, str. 70.
59 The Catechism of the Catholic Church, #121.
60 The Sunday Sermons of the Great Fathers, Chicago: Regnery Press, 1959, Vol. 1., str. 92.
61 Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, str. 78.
62 Darcy O' Brien, The Hidden Pope, New York, NY: Daybreak Books, 1998, pstr. 368-369.
63 http://www.lehman.cuny.edu/lehman/enews/2005_09_26/feat_pac.html
64 Gilbert Levine, Interview with CBS’s 60 Minutes.
65 Romano Amerio, Iota Unum, Kansas City, MO: Angelus Press, 1998, str. 578.
66 www.cnn.com, archives of Larry King Live show, April 4, 2005.
67 Catholic Family News, Niagra Falls, NY, September, 2002, str. 3.
68 L’ Osservatore Romano, 2001.
69 L’ Osservatore Romano, May 29, 2002, str. 5.
70 Directory for the Application of the Principles and Norms of Ecumenism, by the Pontifical Council for Promoting Christian Unity, Boston, MA: St. Paul Books & Media, pstr. 78-79.
71 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 57.
72 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 58.
73 Adista, Feb. 26, 2001.
74 The Papal Encyclicals, Vol. 4 (1939-1958), str. 93.
75 The Papal Encyclicals, Vol. 4 (1939-1958), str. 95.
76 The Papal Encyclicals, Vol. 4 (1939-1958), str. 99. Tłumaczenie za: www.gloria.tv
77 The Papal Encyclicals, Vol. 4 (1939-1958), str. 100. Tłumaczenie za: www.gloria.tv
78 Information Service 84 (1993/III-IV) 145; http://www.cnewa.org/ecc-bodypg-us.aspx?eccpageID=82&IndexView=alpha#footnote45
79 The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), str. 317.
80 L’Osservatore Romano, Jan. 27, 1993, str. 2.
81 The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), str. 399.
82 The Encyclicals of John Paul II, str. 248.
83 L' Osservatore Romano, March 1, 2000, str. 5.
84 L’ Osservatore Romano, Oct. 16, 2002, str. 5.
85 America Magazine, “A New Chapter in Catholic-Orthodox Relations," July 3-10, 1999, Vol. 181, No. 1
86 Zenit.org, November 2, 2000.
87 Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, str. 234.
88 L’ Osservatore Romano, Oct. 16, 2002, str. 4.
89 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 297 and footnote 4.
90 L’ Osservatore Romano, Oct. 16, 2002, str. 4.
91 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 230.
92 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 207.
93 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 201
94 The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), str. 318.
95 L’Osservatore Romano, July 2, 2003, str. V.
96 Denzinger 1827.
97 The Encyclicals of John Paul II, str. 953; http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/pl/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_25051995_ut-unum-sint.html
98 Quoted in Sacerdotium, # 2, Instauratio Catholica, Madison Heights, WI, str. 64.
99 L’Osservatore Romano, Nov. 15, 2000, str. 6/7 – Joint Communique of John Paul II and Catholicos Karekin II.
100 30 Days Magazine, November, 1996.
101 30 Days Magazine, November, 1996.
102 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 321.
103 Denzinger 1966.
104 L’Osservatore Romano, 10/8/03, str. 9.
105 CWNews, Sept. 8, 2003.
106 L’Osservatore Romano, Oct. 8, 2003, str. 9.
107 L’Osservatore Romano, Nov. 14, 1983, str. 9.
108 L’Osservatore Romano, July 9, 1985, str. 5.
109 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 268.
110 30 Days Magazine, Issue No. 7-8, 1995, str. 19.
111 L’Osservatore Romano, Jan. 28, 2004, str. 4.
112 The Code of Canon Law (1983), A Text and Commentary, Commissioned by the Canon Law Society of America, Edited by James A. Coriden, Thomas J. Green, Donald E. Heintschel, Mahwah, NJ: Paulist Press, 1985, str. 609.
113 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 364.
114 The Catechism of the Catholic Church, str. 5.
115 Denzinger 1833.
116 Denzinger 1837.
117 The Encyclicals of John Paul II, str. 950.; http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/pl/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_25051995_ut-unum-sint.html
118 The Catechism of the Catholic Church, str. 216.
119 Denzinger 1000.
120 The Encyclicals of John Paul II, str. 965.
121 Denzinger 714.
122 The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), str. 368.
123 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 229.
124 The Encyclicals of John Paul II, str. 965.
125 L’ Osservatore Romano, Nov. 15, 2000, str. 5.
126 The Encyclicals of John Paul II, str. 914.; http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/pl/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_25051995_ut-unum-sint.html
127 Salvifici Doloris, Apostolic Letter of John Paul II, Feb. 11, 1984, Pauline Books, str. 35.
128 L’Osservatore Romano CD-Rom, Year 1993, Angelus Address of John Paul II, Sept. 9, 1993.
129 L’Osservatore Romano CD-Rom, Year 1994, Tertio Millennio Adveniente of John Paul II, Nov. 10, 1994.
130 L’Osservatore Romano CD-Rom, Year 1994, Tertio Millennio Adveniente of John Paul II, Nov. 10, 1994.
131 The Encyclicals of John Paul II, str. 965.; http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/pl/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_25051995_ut-unum-sint.html
132 The Encyclicals of John Paul II, str. 965.; http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/pl/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_25051995_ut-unum-sint.html
133 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 64.
134 Denzinger 247.
135 The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), str. 64.
136 The Remnant, St. Paul, MN, April 30, 2000, str. 6.
137 L’ Osservatore Romano, Oct. 31, 2001, str. 3.
138 L’ Osservatore Romano, Oct. 31, 2001, str. 4.
139 Statement to the Pontifical Academy of Sciences, Oct. 22, 1996, Original French Version.
140 National Catholic Register, Mt. Morris, IL, August 1-7, 1999, str. 4.
141 L' Osservatore Romano, August 4, 1999, str. 7.
142 L' Osservatore Romano, August 4, 1999, str. 7.
143 L' Osservatore Romano, August 4, 1999, str. 7.
144 National Catholic Register, August 8-14, 1999.
145 National Catholic Register, August 15-21, 1999, str. 5.
146 Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 2, str. 774.
147 L’ Osservatore Romano, June 19, 2002, str. 9.
148 L’ Osservatore Romano, Oct. 23, 2002, str. 5.
149 L’Osservatore Romano, Nov. 2, 1978, str. 1.
150 L’Osservatore Romano, Feb. 27, 1984, str. 1.
151 L’Osservatore Romano, Jan. 8, 1992, str. 9.
152 L’Osservatore Romano, Jan. 22, 1990, str. 6.
153 L’Osservatore Romano, Sept. 2, 1985, str. 3.
154 L’Osservatore Romano, Jan. 1, 1979, str. 1.
155 L’ Osservatore Romano, Jan. 2, 2002, str. 1.
156 L’Osservatore Romano, Jan. 6, 1986, str. 1.
157 L’Osservatore Romano, April 2, 1991, str. 1.
158 L’Osservatore Romano, Jan. 30, 2002, str. 6/7.
159 L’Osservatore Romano, June 16, 2004, str. 8.
160 L’Osservatore Romano, Aug. 29, 1988, str. 10.
161 L’Osservatore Romano, Sept. 19, 2001, str. 10.
162 The Papal Encyclicals, Vol. 5 (1958-1981), pstr. 251-252.
163 The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), str. 6.
164 Piers Compton, The Broken Cross, str. 72.
165 St. Francis De Sales, The Catholic Controversy, Rockford, IL: Tan Books, 1989, str. 45.