^
^
Najnowsze filmy i artykuły | “Prawosławie” zdemaskowane | Dlaczego Piekło musi być wieczne? | Antychryst rozpoznany! | Co fałszywi chrześcijanie mylą w liście do Efezjan | Dlaczego tak wielu nie może uwierzyć | “Magicy” potwierdzają o istnieniu świata duchowego | Niesamowite dowody na istnienie Boga | Wiadomości |
Posoborowy Kościół „katolicki” zdemaskowany | Kroki do nawrócenia | Poza Kościołem nie ma zbawienia | Forum dyskusyjne | Różaniec święty | Ojciec Pio | Tradycyjne katolickie zagadnienia i grupy | Wspomóż ocalić dusze: darowizna |
Herezje Benedykta XVI (2005-2013)
Benedykt XVI modlący się w meczecie jak Muzułmanie, w stronę Mekki, z rękoma skrzyżowanymi w muzułmańskim modlitewnym geście zwanym „gestem spokoju”, dnia 30 listopada 2006 roku.
Benedykt XVI (Joseph Ratzinger) był jednym z najbardziej radykalnych teologów na II Soborze Watykańskim, gdzie jego idee miały wpływ na wprowadzenie rewolucyjnego kursu soboru.
Karl Rahner (po lewej) i ks. Joseph Ratzinger (po prawej) na II Soborze Watykańskim[2]
Podczas II Soboru Watykańskiego Ratzinger był często w towarzystwie notorycznych heretyków takich jak Karl Rahner. I chociaż był księdzem, Joseph Ratzinger pojawiał się nie w sutannie, ale w garniturze i krawacie.
Ratzinger został mianowany „kardynałem” przez Pawła VI w 1977 roku, a pięć lat później został prefektem Kongregacji Nauki i Wiary.
Joseph Ratzinger w Monachium, Niemcy, w 1982 roku
W tamtych latach Ratzinger napisał wiele książek. Herezje Ratzingera, które zostaną tutaj omówione, pochodzą z jego przemówień oraz 24 książek przez niego napisanych.
Wielu katolików jest zaznajomionych z faktem, że w 2000 roku Watykan rzekomo ujawnił Trzecią Tajemnicę Fatimską. Większość tradycjonalistów natychmiast uznało, że tak zwana „Trzecia Tajemnica”, którą Watykan ujawnił, nie była prawdziwą Trzecią Tajemnicą Fatimską, ale raczej prawdziwym oszustwem wobec świata. Głównym autorem tego dokumentu, atakującego orędzie Matki Bożej w Fatimie, był Joseph Ratzinger, Benedykt XVI.
Dokument o tak zwanej „Trzeciej Tajemnicy”, zatytułowany Orędzie fatimskie, został napisany przez Ratzingera i „kardynała” Bertone. Była to próba obalenia Orędzia, jak przyznał Los Angeles Times. W dokumencie Ratzinger odniósł się tylko do jednego fatimskiego uczonego, ks. Edouard Dhanis. Ks. Dhanis utrzymywał, że duża część fragmentów Orędzia Fatimskiego były wymysłami Łucji. Odnosząc się do Dhanisa jako „eksperta” od Fatimy, Ratzinger pokazał, że on również wierzy, że Orędzie Fatimskie jest wymysłem.
Fakt ten ujawnia jedną z głównych cech Ratzingera. Jest on zwodzicielem. Będzie sprawiał on wrażenie oddania się czemuś (np. Fatimie), jednocześnie starając się skompromitować jego znaczenie. Będzie dawał wrażenie konserwatora, jednocześnie wpajając najbardziej odrażające herezje. Omówimy teraz zadziwiające herezje Josepha Ratzingera, Benedykta XVI.
HEREZJE BENEDYKTA XVI Z ŻYDAMI
Antypapież Benedykt XVI odwiedza synagogę w Kolonii
Opierając się na Piśmie Świętym i Tradycji, Kościół Katolicki nieomylnie naucza, że do zbawienia konieczne jest, aby wierzyć w Jezusa Chrystusa i wyznawać całość wiary katolickiej.
Kościół katolicki nieomylnie naucza również, że Stare Przymierze ustało wraz z przyjściem Chrystusa i zostało zastąpione Nowym. Według Soboru Florenckiego ci, którzy praktykują Stare Prawo i religię żydowską, grzeszą śmiertelnie i są „obcy dla wiary Chrystusa i nie mogą być uczestnikami zbawienia wiecznego, jeśli nie odwrócą się od tych błędów.”[4]
Jednak w roku 2001 Papieska Komisja Biblijna opublikowała książkę zatytułowaną The Jewish People and Their Sacred Scriptures in the Christian Bible. Książka ta odrzuca dogmat, że Stare Przymierze ustało. Uczy, że Stare Przymierze jest nadal aktualne, że wyczekiwanie przez żydów Mesjasza (które było częścią Starego Przymierza) jest nadal aktualne. Uczy, że Jezus nie musi być postrzegany jako prorokowany Mesjasz; że można Go postrzegać tak jak żydzi postrzegają, jako nie będącego ani Mesjaszem ani Synem Bożym.
Tak więc, zgodnie z tą watykańską książką, chrześcijanie mogą i powinni przyznać, że żydowskie stanowisko, że Jezus nie jest Synem Bożym i prorokowanym Mesjaszem, jest możliwe! Przedmowę do tej całkowicie heretyckiej książki napisał nie kto inny jak właśnie Joseph Ratzinger, obecnie Benedykt XVI.
To są słowa Antychrysta!
Herezja jest odrzuceniem jakiegoś z dogmatów wiary katolickiej; apostazja jest odrzuceniem całej chrześcijańskiej wiary. Ta książka, w pełni poparta przez Benedykta XVI, zawiera zarówno herezję, jak i apostazję.
BENEDYKT XVI NAUCZA ŻE JEZUS NIE MUSI BYĆ UWAŻANY ZA MESJASZA
Benedykt XVI uczy tej samej negacji Jezusa Chrystusa w wielu swoich książkach:
Benedykt XVI mówi, że istnieją powody aby nie wierzyć, że Stary Testament odnosi się do Chrystusa jako prorokowanego Mesjasza. Mówi, że Stary Testament nie wskazuje jednoznacznie na naszego Pana jako Mesjasza. Jest to kolejne całkowite zaprzeczenie wiary chrześcijańskiej.
Tym, co czyni tę apostazję jeszcze bardziej skandaliczną, jest fakt, że Nowy Testament jest wypełniony fragmentami, które deklarują, że nasz Pan jest wypełnieniem proroctwa Starego Testamentu. Cytując tylko jeden fragment spośród wielu, w Ewangelii Jana 5 nasz Pan wyraźnie mówi żydom, że to, co jest napisane w Starym Testamencie o Nim oskarży ich.
Ale, według Benedykta XVI, wszystkie te biblijne deklaracje, że nasz Pan jest wypełnieniem się proroctw Starego Testamentu, w tym słowa naszego Pana, mogą być fałszywe. Według Benedykta XVI, żydowskie odczytywanie, jakoby Chrystus nie był Mesjaszem, ani Synem Bożym, oraz że nie jest on przepowiedziany w Starym Testamencie, jest możliwe i prawomocne. Jest to całkowicie odstępcze i są to słowa godne antychrysta.
Benedykt XVI w swojej książce Milestones również odrzuca Jezusa Chrystusa:
Benedykt XVI ponownie stwierdza, że Pismo Święte jest otwarte na utrzymywanie żydowskiej wizji o Jezusie, jakoby nie był on Synem Bożym. Właśnie dlatego Benedykt XVI nieustannie naucza tej herezji, że żydzi nie muszą wierzyć w Chrystusa by osiągnąć zbawienie.
Jest to całkowite odrzucenie katolickiego dogmatu.
AKT PUBLICZNEJ APOSTAZJI BENEDYKTA XVI W NIEMIECKIEJ SYNAGODZE
Wszystko to tłumaczy, dlaczego dnia 19 sierpnia 2005 roku - w piątek, w południe, w ten sam dzień i w tej samej godzinie ukrzyżowania Pana Jezusa - Benedykt XVI przybył do żydowskiej synagogi w Kolonii, w Niemczech i brał tam czynny udział w nabożeństwie. Uczestnictwo w niekatolickim kulcie jest grzechem przeciwko Boskiemu Prawu i Pierwszemu Przykazaniu, jak to zawsze było nauczane przed II Soborem Watykańskim.
Benedykt XVI w synagodze żydów biorąc czynny udział w żydowskim kulcie, w dniu 19 sierpnia 2005 roku[12]
Wydarzenie te jest publicznym aktem apostazji. W synagodze Benedykt XVI zajmował ważne miejsce blisko przodu. Była ona pełna żydów, którzy byli tam, aby go zobaczyć. Antypapież był nie tylko integralną częścią żydowskiego nabożeństwa, ale był jakby jego filarem. Jest to bez wątpienia aktywne uczestnictwo w religii żydowskiej.
Kolejne zdjęcie Benedykta XVI w synagodze, z dnia 19 sierpnia 2005
W pobliżu Benedykta XVI, kantor synagogi modlił się i śpiewał modlitwy żydowskie całym sobą. Benedykt wykonywał gesty, takie jak pochylanie głową i klaskanie w dłonie, aby wyrazić swoją aprobatę i podkreślić udział. Dołączył do żydów w modlitwie Kadisz, a w tle rozbrzmiewała muzyka jidysz.
Benedykt XVI oklaskiwany w synagodze
Kiedy Benedykt XVI powstał, aby przemówić (i ostatecznie się pomodlić), cała synagoga powstała i oklaskiwała go - oklaskiwała go za akceptację ich religii. Wszyscy ludzie na świecie, którzy widzieli to wydarzenie, wiedzą, że miało to jedno znaczenie: Benedykt XVI nie ma problemu z żydami, którzy odrzucają Jezusa Chrystusa i mimo to, kroczą drogą zbawienia.
Kolejne zdjęcie Benedykta XVI w synagodze
Benedykt XVI naucza, że żydzi mogą być zbawieni, że Stare Przymierze jest ważne (aktualne), i że Jezus Chrystus niekoniecznie jest Mesjaszem. Jest on jawnym heretykiem bluźniącym Ewangelii i wierze katolickiej.
Kolejne zdjęcie Benedykta XVI w synagodze
Papież Eugeniusz IV, Sobór Florencki, „Cantate Domino”, 1441, ex cathedra: „Święty Kościół Rzymski mocno wierzy, wyznaje i głosi: że nikt z tych, którzy są poza Kościołem Katolickim, nie tylko poganie, ale i Żydzi, heretycy i schizmatycy, nie mogą stać się uczestnikami życia wiecznego, ale pójdą w ogień wieczny, przygotowany diabłu i jego aniołom, jeśli przed końcem życia nie zostaną do niego włączeni …”[13]
BENEDYKT XVI WSPIERA NACZELNEGO RABINA RZYMU W JEGO „MISJI”
Benedykt XVI wymienia się prezentem z rabinami w Castel Gandolfo,
15 września 2005 roku[14]
To jest apostazja. Benedykt XVI wspiera naczelnego rabina w jego „misji”! Wyraża także poważanie dla rabina i jego apostolatu odrzucania Chrystusa.
Mówi on pozytywnie o dniu poświęconym judaizmowi. Ten dzień, według Benedykta XVI, ma na celu sprzyjać judaizmu (fałszywej religii, która odrzuca Chrystusa). Jest to całkowite odrzucenie wiary katolickiej i Jezusa Chrystusa.
BENEDYKT XVI NAUCZA, ŻE PROTESTANCI I SCHIZMATYCY NIE POTRZEBUJĄ NAWRÓCENIA
Benedykt XVI jako „kardynał” w 1984 roku witający syryjskiego schizmatyka patriarchę Zakka[17]
Heretycy i schizmatyki, tacy jak protestanci i wschodni prawosławni, są poza Kościołem katolickim i muszą nawrócić się na katolicyzm, aby móc uzyskać życie wieczne. Konieczne jest, aby akceptowali wszystkie katolickie dogmaty i sobory, w tym dogmatyczne orzeczenia I Soboru Watykańskiego z 1870 roku. Jest to nieomylna katolicka nauka.
Jednakże, Benedykt XVI naucza, że protestanci i wschodni schizmatycy nie potrzebują nawrócenia i nie muszą akceptować tego i pozostałych soborów. Podajemy pełny kontekst dla tego cytatu, pomimo jego długości, ponieważ jest to znacząca herezja.
Proszę zauważyć, że Benedykt XVI wyraźnie nadmienia, a następnie otwarcie odrzuca tradycyjne nauczanie Kościoła katolickiego, że protestanci i wschodni schizmatycy muszą nawrócić się na wiarę katolicką. Mówi, że ich nawrócenie i akceptacja I Soboru Watykańskiego i papiestwa NIE jest drogą do jedności. Jest to całkowite odrzucenie katolicyzmu.
Powtarza on tę samą herezję na następnej stronie swojej książki, gdzie mówi, że niekatolicy nie muszą przyjmować papieskiego prymatu:
Benedykt XVI odnosi się tutaj do papieskiego prymatu i mówi, że nie wszyscy chrześcijanie są zobowiązani wierzyć w papieski prymat zdefiniowany przez I Sobór Watykański w 1870 roku! Oznacza to, że Benedykt XVI twierdzi, że jest katolikiem i papieżem, a jednocześnie twierdzi on, że heretycy i schizmatycy nie są zobowiązani wierzyć w papiestwo! To jedno z największych oszustw w historii ludzkości. Co więcej, proszę zauważyć, że Benedykt XVI przyznaje nawet, że ekumeniczne gesty Pawła VI ze schizmatykami miały pokazać dokładnie to, że schizmatycy nie muszą akceptować papieskiego prymatu. Jest to ewidentne zaprzeczenie I Soboru Watykańskiego.
Sam Kościół został założony przez naszego Pana na prymacie papieskim, jak głosi Ewangelia (Mt 16:18-20) i jak to dogmat katolicki określa:
Ludzie muszą poważnie zastanowić się nad tym, jakim złem jest to, co Benedykt XVI utrzymuje, że nie wszyscy chrześcijanie są zobowiązani do zaakceptowania prymatu papieży. Samo to dowodzi, że jest on jawnym heretykiem. Ale jest jeszcze gorzej …
BENEDYKT XVI NIE TYLKO ZAPRZECZA DOGMATOWI, ŻE NIEKATOLICY MUSZĄ WIERZYĆ W PAPIESTWO ALE TAKŻE KWESTIONUJE TO CZY PAPIEŻE SĄ W POSIADANIU NAJWYŻSZEJ WŁADZY W KOŚCIELE!
W długich rozdziałach swojej książki Principles of Catholic Theology Benedykt XVI prowadzi szczegółowe dyskusje na tematy związane ze wschodnimi „prawosławnymi” (schizmatykami), a także z Lutrem, protestantami itd. Są one ważne, ponieważ przedstawiają prawdziwy poglądy Benedykta XVI. We fragmencie dotyczącym „prawosławia” okazuje się, że autor nawet nie wierzy w dogmat o papiestwie. Ważne jest, aby pamiętać, że wschodni schizmatycy (tak zwani „prawosławni”) często chętnie przyznają, że papieże są następcami św. Piotra jako biskupi Rzymu. Wielu z „prawosławnych” również mówi, że papież, jako biskup Rzymu, jest „pierwszym spośród równych” z „pierwszeństwem honorowym”; ale zaprzeczają - i na tym opiera się ich główna herezja i schizma - że papieże mają prymat najwyższej jurysdykcji od Chrystusa do zarządzania całym Kościołem.
Benedykt XVI omawia stanowisko tych schizmatyków, którzy odrzucają prymat najwyższej jurysdykcji papieży, i oto co on mówi:
To co powyższe jest zdumiewającym i wyraźnym zaprzeczeniem dogmatu papiestwa i nieomylnego kanonu poniżej! Benedykt XVI obwieszcza stanowisko schizmatyckiego patriarchy, który nie uznaje prymatu najwyższej jurysdykcji papieża, i nie tylko mówi nam, że stanowisko schizmatyka jest dopuszczalne (jak już widzieliśmy), ale że schizmatyckie stanowisko może w rzeczywistości być prawdziwym stanowiskiem na temat biskupa Rzymu! Innymi słowy, papiestwo (z ustanowienia Chrystusa najwyższa jurysdykcja papieży nad Kościołem powszechnym jako następców św. Piotra) może w ogóle nie istnieć! To wprawiająca w osłupienie, nieprawdopodobna i ogromna herezja!
Fakt, że ten człowiek twierdzi teraz, że jest papieżem, kiedy on nawet nie wierzy w papiestwo, jest z pewnością jednym z większych absurdów w historii ludzkości. Ci, którzy uparcie twierdzą, że ten niekatolik jest papieżem, przyczyniają się do jego dzieła.
BENEDYKT XVI ZAPRZECZA, ŻE W PIERWSZYM TYSIĄCLECIU WIERZONO W PAPIESTWO I MÓWI, ŻE WŁAŚNIE DLATEGO NIE MOŻEMY ZOBOWIĄZYWAĆ SCHIZMATYKÓW ABY W NIE WIERZYLI!
Benedykt XVI ze schizmatykiem patriarchą Mesrob II (odrzucającym papiestwo), głowy turecko-armeńskiej prawosławnej schizmatyckiej sekty[25]
Jest to kolejna zadziwiająca główna herezja przeciwko papiestwu i I Soborowi Watykańskiemu. Benedykt XVI ponownie mówi, że schizmatyckie stanowisko niekatolickiego patriarchy Atenagoras'a jest wystarczające, stanowisko, które odrzuca papiestwo, a jedynie uznaje biskupa Rzymu jako następcę św. Piotra z pierwszeństwem honorowym, jednak BEZ NAJWYŻSZEJ JURYSDYKCJI. Ponadto, Benedykt XVI dodaje, że powodem, dla którego nie możemy oczekiwać od „prawosławnych” wiary w papiestwo (prymat najwyższej jurysdykcji papieży, a nie tylko pierwszeństwo honorowe), jest to, że nie wierzono w papiestwo w pierwszym tysiącleciu (według niego)! Dlatego też, Ratzinger twierdzi, że prymat najwyższej jurysdykcji nadany przez Jezusa Chrystusa św. Piotrowi i jego następcom jest fikcją, dziełem późniejszych wieków, prymatem, w który nie wierzono we wczesnym Kościele. Mówi on, że schizmatycka pozycja Atenagorasa - utrzymująca, że następca św. Piotra posiada jedynie pierwszeństwo honorowe - jest doktryną „prymatu, jaką znano w pierwszym tysiącleciu” i że „Rzym nie może wymagać więcej”! Proszę zwrócić uwagę, jak bezpośrednio Benedykt XVI zaprzecza I Soborowi Watykańskiemu, który definiuje, że w każdej epoce uznawano prymat jurysdykcji:
Ratzinger (Benedykt XVI) całkowicie odrzuca ten dogmat, jak również całą wiarę katolicką.
Wracając do heretyckiego nauczania Benedykta XVI, że niekatolicy nie są zobowiązani wierzyć w papiestwo, tego nauczał również „kardynał” Walter Kasper, prefekt Papieskiej Rady do spraw Popierania Jedności Chrześcijan.
Wypowiedź Kasper'a jest tak heretycka, że nawet wielu zwolenników Benedykta XVI określiło Kasper'a jako heretyka. Ale jak widzieliśmy, Benedykt XVI wierzy dokładnie w to samo. W poniższym cytacie widzimy, że Benedykt XVI używa w zasadzie dokładnie tych samych słów, co Kasper, odrzucając katolicki dogmat!
„KARDYNAŁ” KASPER I BENEDYKT XVI, OBAJ ODRZUCAJĄ EKUMENIZM POWROTU - NAWRÓCENIE PROTESTANTÓW
„Kardynał” Walter Kasper: „… dzisiaj już nie rozumiemy ekumenizmu w sensie powrotu, zgodnie z którym inni 'mają nawrócić się' i zostać 'katolikami'. Zostało to wyraźnie porzucone przez II Sobór Watykański.”[30]
Benedykt XVI, Przemówienie do protestantów na Światowych Dniach Młodzieży, 19 sierpnia 2005: „A teraz pytamy: Co to znaczy przywrócić jedność wszystkich Chrześcijan? … ta jedność nie oznacza tego, co można by nazwać ekumenizmem powrotu: to znaczy, zaprzeczyć i odrzucić własną historię wiary. Absolutnie nie!”[31]
Jak jasno pokazuje to porównanie, podobnie jak notoryczny heretyk „kardynał” Kasper, Benedykt XVI również otwarcie odrzuca „ekumenizm powrotu”, to znaczy, że niekatolicy muszą powrócić do Kościoła katolickiego poprzez nawrócenie i opuszczenie poszczególnych sekt. Obaj odrzucają słowo w słowie nauczanie papieża Piusa XI.
Benedykt XVI jest formalnym heretykiem. Uważa on, że protestanci i wschodni schizmatycy nie potrzebują nawrócenia się i zaakceptowania I Soboru Watykańskiego. Jawnie odrzuca on konieczność wiary katolickiej dla zbawienia oraz dogmatyczne nauczanie I Soboru Watykańskiego.
WŁAŚNIE DLATEGO BENEDYKT XVI PRZYŁĄCZA SIĘ DO PAWŁA VI I JANA PAWŁA II ZACHWALAJĄC WYCOFANIE EKSKOMUNIKI WOBEC „PRAWOSŁAWNYCH” - I DLATEGO NEGUJĄ ONI WSZYSCY I SOBÓR WATYKAŃSKI
W roku 1054, patriarcha Konstantynopola Michał Cerulariusz, zerwał komunię z Kościołem katolickim i papieżem Rzymu. Cerulariusz odrzucił najwyższą władzę papieża i zamknął kościoły rzymskokatolickie w Konstantynopolu. Cerulariusz został ekskomunikowany przez papieża św. Leona IX, a Wielkiej Schizmie Wschodniej nadano charakter formalny.[34]
Tak więc to, co „wydarzyło się w roku 1054”, o czym wspomina Benedykt XVI powyżej, odnosi się do ekskomunik wytoczonych przez Kościół katolicki wobec tych, którzy podążyli za Michałem Cerulariuszem w schizmę poprzez odrzucenie papiestwa. Paweł VI „zniósł” te ekskomuniki przy końcu II Soboru Watykańskiego, a Jan Paweł II pochwalił i wielokrotnie upamiętniał ich zniesienie. Teraz widzimy, że Benedykt XVI podąża za przykładem Jana Pawła II
i również zachwala owe wydarzenie.
Wszystko to po prostu oznacza, że Paweł VI, Jan Paweł II, a teraz Benedykt XVI, próbowali obalić papiestwo jako dogmat, w który należy wierzyć pod groźbą herezji i ekskomuniki. Ale jak już widzieliśmy, I Sobór Watykański wielokrotnie ogłosił i na wiele sposobów, że ci, którzy odrzucają dogmat o papiestwie są wyklęci, oddzieleni od wiary. Dlatego, próbowanie obalenia ekskomunik wobec tych, którzy wciąż odrzucają papiestwo, jest po prostu wyraźnym odrzuceniem nauczania I Soboru Watykańskiego. Jest to formalna herezja i schizma wyrażona słowem i czynem.
Benedykt XVI z Luterańskim „duchownym”
BENEDYKT XVI ODMAWIA EKUMENICZNE NIESZPORY ZE SCHIZMATYKAMI I PROTESTANTAMI I MÓWI ŻE KOCHA ON SCHIZMATYCKĄ CERKIEW PRAWOSŁAWNĄ
Benedykt XVI odmawiający ekumeniczne Nieszpory dnia 12 września 2006 roku.[35]
Kolejne uczestnictwo w niekatolickim kulcie. Jawna herezja poprzez uczynek.
To kolejna główna herezja Benedykta XVI. Po pierwsze, bierze on czynny udział w modlitwie i nabożeństwie niekatolików, co jest potępione w nauczaniu katolickim.
Po drugie, mówi on, że kocha kościół prawosławny - schizmatycką i heretycką niekatolicką sektę. Cóż może być bardziej heretyckiego niż powiedzenie: „Kocham schizmatycki Kościół”? Następnie wskazuje, że on, schizmatycy i protestanci mają komunię z Bogiem, komunię między sobą, i komunię z wiarą Apostołów. To wszystko jest całkowicie heretyckie. Benedykt XVI jest publicznym heretykiem w komunii z niekatolikami.
NAJGORSZA HEREZJA BENEDYKTA XVI? MODLI SIĘ Z PRZYWÓDCĄ „PRAWOSŁAWNYCH” SCHIZMATYKÓW I PODPISUJE Z NIM WSPÓLNĄ DEKLARACJĘ MÓWIĄC MU ŻE JEST W KOŚCIELE CHRYSTUSOWYM
Benedykt XVI obejmujący przywódcę wschodnich „prawosławnych” schizmatyków, Bartłomieja I, podczas swojej wizyty w Turcji w listopadzie 2006 roku
Kolejne zdjęcie Benedykta XVI obejmującego przywódcę wschodnich „prawosławnych” schizmatyków, Bartłomieja I, podczas swojej wizyty w Turcji w listopadzie 2006 roku
Podczas swojej podróży do Turcji w 2006 roku, Benedykt XVI wstąpił do dwóch schizmatyckich katedr i spotkał się z trzema schizmatyckimi patriarchami, w tym przywódcą schizmatyków: wschodnim prawosławnym patriarchą Konstantynopola, Bartłomiejem I. Benedykt XVI nie tylko popełnił zakazany akt komunikacji w rzeczach świętych ze schizmatykiem, ale popełnił najgorszą możliwą herezję poprzez wspólną deklaracji z nim.
Czy zrozumieliście? Mówi on: „… naszej odpowiedzialności jako pasterzy W KOŚCIELE CHRYSTUSOWYM”! Cóż może być bardziej heretyckiego niż: deklarowanie we wspólnej deklaracji z przywódcą schizmatyków, że przywódca schizmatycki, który odrzuca papiestwo i papieską nieomylność, jest „w Kościele Chrystusowym”?
Benedykt XVI dokonał tej formalnie heretyckiej deklaracji w schizmatyckiej katedrze jako część wspólnej deklaracji podczas boskiej liturgii z jawnym schizmatykiem! Jest to całkowicie oficjalne: Benedykt XVI zadeklarował w publicznej wspólnej deklaracji, że można odrzucać papiestwo, papieską nieomylność, I Sobór Watykański itd. i być w Kościele Chrystusowym. Bez wątpienia jest on publicznym heretykiem. Każdy, kto temu przeczy, w świetle tych faktów, jest również heretykiem. Nawet najbardziej nieuczciwy i zatwardziały obrońca antypapieża Benedykta XVI nie będzie wstanie tego wytłumaczyć.
Cała ta herezja od Benedykta XVI jest także całkowitą kpiną ze świętych i męczenników, którzy znosili cierpienia, ponieważ odmówili stania się wschodnimi „prawosławnymi”, jak to było wcześniej omówione w rozdziale 16: Katolicy, którzy byli torturowani i udręczeni, ponieważ odmówili stania się schizmatykami wschodnimi.
WŁAŚNIE DLATEGO BENEDYKT XVI NAWET ZACHĘCA SCHIZMATYCKIEGO PATRIARCHĘ DO WZNOWIENIA SWOJEJ POSŁUGI DUSZPASTERSKIEJ
Benedykt XVI zachęca niekatolickiego, schizmatyckiego patriarchę do wznowienia swojej niekatolickiej i schizmatyckiej posługi duszpasterskiej. Co więcej, podczas swojej podróży do Turcji Benedykt XVI przypomniał gest Jana Pawła II w przekazania relikwii schizmatykom. Benedykt XVI powiedział, że takie działanie jest znakiem komunii.
Dowodzi to po raz kolejny, że „gesty ekumenizmu” oznaczają odrzucenie dogmatu, że schizmatycy muszą zaakceptować prymat papieski, aby być w komunii z Kościołem.
NIEWIARYGODNA HEREZJA BENEDYKTA XVI DOTYCZĄCA SCHIZMATYCKIEGO „ARCYBISKUPA” ATEN
Benedykt XVI mówi, że Christodoulos, schizmatyczny niekatolicki „prawosławny” biskup Grecji, ma władzę nad całą Grecją! Wskazuje również, że schizmatycy są „wiernymi” i że Pan powierzył schizmatyckiemu biskupowi „wymagającą służbę”. Ponadto proszę spojrzeć na zadziwiający nagłówek, który pojawił się w oficjalnej gazecie watykańskiej, kiedy ten niekatolicki biskup przybył z wizytą do Benedykta XVI . Oficjalna gazeta watykańska (cytując Benedykta XVI) odniosła się do tego niekatolickiego schizmatyckiego „arcybiskupa” Grecji jako „Arcybiskup Aten i całej Grecji” w wielkich nagłówkach powtarzanych w całej gazecie. Wszystko to jest całkowitym odrzuceniem katolickiej dogmatycznej nauki o jedności Kościoła.
L'Osservatore Romano: Benedykt XVI i schizmatyk Christodoulos-a
WIĘCEJ HEREZJI BENEDYKTA XVI W KWESTII PROTESTANTÓW
Benedykt XVI z Protestantem Ewangelickim „Biskupem” Wolfgang Huber w 2005 roku[44]
Benedykt XVI wyraźnie odrzuca nawracanie protestantów w swojej książce Principles of Catholic Theology.
Proszę zauważyć, że Benedykt XVI nie chce, aby religie protestanckie zakończyły się i nawróciły na katolicyzm, ale ma nadzieję, że zostaną oni wzmocnieni w swoim wyznaniu protestantyzmu.
EKUMENICZNE SPOTKANIE MODLITEWNE BENEDYKTA XVI W KOŚCIELE LUTERAŃSKIM: GŁÓWNA EKUMENICZNA HEREZJA
Benedykt XVI we wspólnej modlitwie podczas spotkania ekumenicznego w świątyni luterańskiej w Warszawie 25 maja 2006 roku – niech nie zmyli was krucyfiks; wiele luterańskich kościołów używa krucyfiksów
Jest sporo herezji w tym przemówieniu, którego Benedykt XVI udzielił w kościele luterańskim. Pozwólcie nam szybko podsumować główne punkty. Po pierwsze, Benedykt XVI udaje się do świątyni luterańskiej gdzie odbywa się „wspólna modlitwa” (jego słowa) z luteranami, innymi protestantami oraz „prawosławnymi” schizmatykami. Jest to przejaw herezji poprzez czyn (działanie) - uczęszczanie do niekatolickich świątyń.
Po drugie, nawiązuje do Drugiego Przyjścia Chrystusa i mówi: „kierujemy się [to znaczy on, luteranie, 'prawosławni'] ku temu spotkaniu, napełnieni nadzieją i ufnością, że będzie to dla nas dzień zbawienia”; innymi słowy, protestanci i schizmatycy, do których się zwracał, osiągną zbawienie. To jest kompletna herezja.
Po trzecie, opisuje on siebie, luteranów oraz „prawosławnych” jako jedną wspólnotę uczniów: „Jako wspólnota uczniów …”. Pokazuje to, że Benedykt XVI jest częścią tego samego kościoła co luteranie i schizmatycy; to znaczy, że jest on częścią niekatolickiej sekty.
Po czwarte, Benedykt XVI odwołuje się do wielu fałszywych ekumenicznych osiągnięć, w tym do całkowicie heretyckiej odrzucającej Sobór Trydencki Wspólnej Deklaracji z Luteranami o Usprawiedliwieniu. Przypomniał on również „ekumeniczny pomnik XX-wiecznych świadków wiary”, który był upamiętnieniem niekatolików jako męczenników za wiarę. Przypomniał także Ut Unum Sint, która jest wypełniona herezjami, między innymi, że istnieją niekatoliccy święci. Także promuje on nowe ekumeniczne tłumaczenie Biblii. Benedykt XVI jest ewidentnie heretyckim niekatolickim antypapieżem.
BENEDYKT XVI ZACHĘCA NIEWAŻNEGO PRZYWÓDCĘ KOŚCIOŁA ANGLIKAŃSKIEGO DO „SŁUŻBY” I MÓWI ŻE SEKTA ANGLIKAŃSKA JEST UGRUNTOWANA NA TRADYCJI APOSTOLSKIEJ
Sekta anglikańska nie jest zakorzeniona w Tradycji Apostolskiej, ale w „tradycji” cudzołóstwa Henryka VIII i schizmatyckiego zerwania z Kościołem katolickim. Benedykt XVI zachęca schizmatyckiego i heretyckiego przywódcę sekty anglikańskiej w jego „służbie”, i drwi ze wszystkich świętych i męczenników, którzy cierpieli i umierali jako męczennicy, ponieważ nie stali się anglikanami.
PODCZAS II SOBORZU WATYKAŃSKIEGO BENEDYKT XVI ZAPRZECZYŁ ŻE NIEKATOLICY POWINNI SIĘ NAWRÓCIĆ
Benedykt XVI nie jest nawet w niewielkim stopniu katolikiem.
BENEDYKT XVI WYCHWALA „WIELKOŚĆ DUCHOWEJ GORLIWOŚCI” LUTRA
Marcin Luter był jednym z najgorszych heretyków w historii Kościoła. Zaciekle go atakował jak i jego nauczanie. Benedykt XVI nigdy nie potępił Lutra jako heretyka, często mówi on pozytywnie o poglądach Lutra, a nawet go chwali.
Podczas soboru Benedykt XVI narzekał nawet, że dokument Gaudium et Spes zbytnio opierał się na Teilhard de Chardin, a nie na Marcinie Lutrze.[49] Benedyktowi XVI przypisuje się również obronię Wspólnej Deklaracji z Luteranami o Usprawiedliwieniu z 1999 roku, która ogłosiła, że Sobór Trydencki nie potępia już herezji Lutra o usprawiedliwieniu tylko przez wiarę
(i wielu innych).
BENEDYKT XVI ZACHĘCA METODYSTÓW DO DOŁĄCZENIA DO CAŁKOWICIE HERETYCKIEJ WSPÓLNEJ DEKLARACJI Z LUTERANAMI O USPRAWIEDLIWIENIU, KTÓRA ODRZUCA SOBÓR TRYDENCKI
Jak już wspomniano, wspólna deklaracja z luteranami o usprawiedliwieniu całkowicie odrzuca Sobór Trydencki, ucząc, że jego nieomylne kanony nie dotyczą już luteran. Benedykt XVI akceptuje te protestanckie porozumienie i twierdzi, że zostało ono podpisane przez „Kościół katolicki”.
BENEDYKT XVI WYCHWALA NIEKATOLICKI EKUMENICZNY KLASZTOR TAIZE I MÓWI, ŻE POWINNO WIĘCEJ TAKICH POWSTAĆ
Ekumeniczny klasztor Taize znajduje się we Francji. Jest to klasztor złożony z ponad stu braci z różnych niekatolickich wyznań, włączając protestantów.[52]
Tak więc, według Benedykta XVI, powinno powstać więcej niekatolickich ekumenicznych klasztorów.
BENEDYKT XVI UDZIELA KOMUNII PROTESTANCKIEMU ZAŁOŻYCIELOWI TAIZE
Benedykt XVI udzielający Komunii publicznemu heretykowi, br. Roger'owi Schutz'owi, protestanckiemu założycielowi Taize[54]
Benedykt XVI udzielił Komunii br. Roger'owi, protestanckiemu założycielowi wspólnoty Taize, w dniu 8 kwietnia 2005 roku. A kiedy br. Roger zmarł w sierpniu 2005 roku, Benedykt XVI powiedział, że ten heretyk udał się prosto do nieba.
Nie ma znaczenia, że br. Roger opuścił Kościół katolicki, odrzucał jego dogmaty przez dziesięciolecia i stał się założycielem swojej niekatolickiej sekty. Jednak według Benedykta XVI jest on w niebie. To jest jawna herezja. Benedykt XVI powiedział nawet, że heretyk br. Roger prowadzi nas z góry.
Benedykt XVI również pochwalił br. Roger jako „świadka wiary”[57]. Jeśli ktoś sądzi, że Benedykt XVI jest katolickim papieżem, to równie dobrze może uczęszczać do protestanckiego kościoła.
Papież św. Grzegorz Wielki: „Papież św. Grzegorz Wielki, 590-604: „Święty Kościół powszechny naucza, że nie można prawdziwie oddawać czci Bogu jak tylko w nim, i zapewnia, że wszyscy, którzy są poza nim, nie zostaną zbawieni.”[58]
BENEDYKT XVI UCZY, ŻE PROTESTANCKA „EUCHARYSTIA” JEST ZBAWCZA!
Protestanci nie mają ważnej Eucharystii. Nie mają ważnych biskupów i kapłanów, ponieważ brak im sukcesji apostolskiej. Lecz Benedykt XVI mówi powyżej, że nawet jeśli przyjąć katolicki dogmat o sukcesji apostolskiej, NIE NALEŻY W ŻADEN SPOSÓB NEGOWAĆ OBECNOŚCI PANA W EWANGELIKALNEJ PROTESTANACKIEJ „WIECZERZY PAŃSKIEJ”. Według Benedykta XVI protestanci nie są pozbawieni zbawczej Obecności. Oznacza to, że można znaleźć prawdziwą Eucharystię w miejscowym kościele protestanckim. Jest to oszałamiająca herezja.
BENEDYKT XVI UCZY ŻE PROTESTANTYZM (EWANGELICZNE CHRZEŚCIJAŃSTWO) ZBAWIA
Jest to śmiałe odrzucenie dogmatu Poza Kościołem Nie Ma Zbawienia. Gdyby to była prawda, nie byłoby absolutnie żadnego powodu, aby być katolikiem.
BENEDYKT XVI MÓWI, ŻE PROTESTANTYZM PRZESTAŁ BYĆ HEREZJĄ
Protestantyzm jest odrzuceniem wielu dogmatów wiary katolickiej. Jest nie tylko herezją, ale także najbardziej znanym zbiorem herezji, z którym Kościół musiał walczyć.
Ale Benedykt XVI mówi nam, że protestanci nie są heretykami oraz to, że sam protestantyzm nie jest herezją. Jest to niezaprzeczalny dowód, że Benedykt XVI nie jest katolikiem, ale kompletnym heretykiem. To jedna z najgorszych herezji Benedykta XVI.
BENEDYKT XVI PRZYZNAJE, ŻĘ SOJUSZ Z PROTESTANTAMI, NIE NAWRACA, ALE UZNAJE WIELOŚĆ GŁOSÓW
Mówi, że szuka on z nimi jedności szanując pluralizm. To formułuje, po raz kolejny, jego stanowisko, że nie muszą oni porzucać swoich herezji i że jedność z nimi nie jest „ekumenizmem powrotu”.
BENEDYKT XVI MÓWI O „BOGACTWIE” HERETYCKICH I SCHIZMATYCKICH WYZNAŃ
HEREZJE BENEDYKTA XVI PRZECIWKO SAKRAMENTOM
W 2001 roku Watykan zatwierdził dokument ze schizmatyckim asyryjskim kościołem wschodu. Dokument mówi, że członkowie kościoła posoborowego mogą iść do schizmatyckiego kościoła i przyjmować Komunię, i na odwrót. Dokument został zatwierdzony przez Benedykta XVI. Problem jest fakt, że asyryjscy schizmatycy nie są katolikami, że ta schizmatycka liturgia nie zawiera słów konsekracji, żadnej ze „słów ustanowienia”. Benedykt XVI wspomina o tym problemie w swojej książce Pilgrim Fellowship of Faith:
Benedykt XVI przyznaje, że ta schizmatycka liturgia nie ma „słów konsekracji”, które są niezbędne do uzyskania sakramentów. Mimo to akceptuje on przyjmowanie Komunii w tej schizmatyckiej liturgii, która nie zawiera słów konsekracji.
Benedykt XVI całkowicie odrzuca katolickie nauczanie sakramentalne
Benedykt XVI doszedł do tej nieprawdopodobnej decyzji, ponieważ przeczy on temu, że słowa są niezbędne do ważnej konsekracji!
Jest to całkowite odrzucenie katolickiej nauki sakramentalnej.
Fakt, że Benedykt XVI utrzymuje, że Msze bez jakichkolwiek słów konsekracji są ważne, dowodzi, że nie ma w nim nawet śladu wiary katolickiej. Jest on jawnym heretykiem przeciwko sakramentalnej nauce Kościoła. I ta herezja powtarza się w wielu jego książkach.
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE CHRZEST NIEMOWLĄT NIE MA RACJI BYTU
Jest to niewiarygodna, zdumiewająca i gigantyczna herezja! Benedykt XVI mówi, że wszędzie, gdzie chrzest jest oddzielony od katechumenatu - na przykład w chrzcie niemowląt - traci on swoją rację bytu. Według Benedykta XVI, chrzest niemowląt nie ma żadnego znaczenia. Właśnie dlatego w swojej książce God and the World, Benedykt XVI, ODRZUCA KONIECZNOŚĆ CHRZTU NIEMOWLĄT JAKO RZECZ „NIEOŚWIECONĄ”.
Mówi on, że wcześniejsze stulecia „wypracowały” (w sensie „wymyśliły”, stworzyły same, a nie otrzymały od Chrystusa) naukę o konieczności chrzczenia niemowląt, aby mogły one uzyskać łaskę uświęcającą. Mówi, że ta nauka jest „nieoświeconą”! To jest odważna herezja. Zostało nieomylnie zdefiniowane przez Sobór Florencki i Sobór Trydencki, że Sakrament Chrztu jest konieczny do zbawienia, a dzieci, które umierają bez Sakramentu Chrztu, nie są zbawione.
Niektórzy mogą się zastanawiać dlaczego zatem Ratzinger praktykuje dziecięcy chrzest? Dzieje się tak dlatego, bowiem nie widzi on problemu w praktykowaniu czegoś, co nie ma dla niego sensu. W ten sam sposób przedstawia się on jako „papież”, mimo że on nawet nie wierzy w prymat najwyższej jurysdykcji papieży, jak już udowodniono. W ten sam sposób przedstawia się jako głowa Kościoła Jezusa Chrystusa, podczas gdy, jak już wykazaliśmy, nawet nie wierzy w to, że Jezus Chrystus jest bezspornie Mesjaszem.
HEREZJE BENEDYKTA XVI PRZECIWKO PISMU ŚWIĘTEMU
Antypapież Benedykt XVI
Kościół katolicki naucza, że Pismo Święte jest nieomylnym i bezbłędnym Słowem Bożym. I Sobór Watykański również ogłosił, że wszystkie te rzeczy w spisanym Słowie Bożym należy wierzyć Wiarą Boską i katolicką.
Papież Pius IX, Sobór Watykański I, Sesja III, Rozdział 3, ex cathedra: „Następnie wiarą boską i Katolicką należy wierzyć w to wszystko, co zawiera się w spisanym słowie Bożym i w tradycji, i we wszystko co jest przekazane przez Kościół - albo w uroczystym orzeczeniu, albo w jego zwyczajnym i powszechnym nauczaniu - jako objawione przez Boga.”[72]
ALE BENEDYKT XVI MÓWI, ŻE OPIS STWORZENIA ŚWIATA PISMA ŚWIĘTEGO JEST OPARTY NA POGAŃSKICH OPOWIEŚCIACH
Jeśli biblijny opis stworzenia w Księdze Rodzaju jest częściowo oparte na pogańskich opisie stworzenia, to oznacza, że biblijna opowieść nie jest ani pierwotna, ani inspirowana bezpośrednio przez Boga. Ta wypowiedź Benedykta XVI jest herezją i ponownie pokazuje, że jest on wiarołomnym odstępcą.
BENEDYKT XVI PODDAJE W WĄTPLIWOŚĆ KAMIENNE TABLICE Z OPISU KSIĘGI WYJŚCIA
W Księdze Wyjścia (Exodus), w rozdziale 31, czytamy, że Bóg dał Mojżeszowi dwie kamienne tablice pisane palcem Bożym.
BENEDYKT XVI UCZY ŻE ZDANIA W BIBLII NIE SĄ PRAWDZIWE
Benedykt XVI, God and the World, 2000, str. 153: „Jest to kolejna rzecz, aby zobaczyć Biblię jako całość, jako Słowo Boga, w którym wszystko odnosi się do wszystkiego, i wszystko się wyjawia podczas gdy idziesz dalej. Wynika z tego, że ani kryterium inspiracji ani kryterium nieomylności nie może być zastosowane mechanicznie. To jest zupełnie niemożliwe, aby wyłowić pojedyncze zdanie i powiedzieć uczciwie, że znalazłeś to zdanie we wspaniałej Księdze Boga, więc musi to być po prostu prawda sama w sobie …”[75]
BENEDYKT XVI O EWOLUCJI
HEREZJE I APOSTAZJA BENEDYKTA XVI Z ISLAMEM
Islam to fałszywa religia, która odrzuca Trójcę i Boskość naszego Pana. Kościół katolicki nieomylnie naucza, że Islam jest odrazą - fałszywą religią, z której ludzie muszą się nawrócić aby się zbawić.
BENEDYKT XVI MA „GŁĘBOKI SZACUNEK” DLA FAŁSZYWEJ RELIGII ISLAMU
Benedykt XVI, Audiencja Generalna, 20 września 2006: „Mam nadzieję, że w różnych okolicznościach podczas mojej wizyty - na przykład, gdy w Monachium podkreślałem, jak ważne jest to, aby szanować to, co jest święte dla innych - mój głęboki szacunek dla wielkich religii, a zwłaszcza muzułmanów, którzy 'czczą jedynego Boga”[80]
Proszę zauważyć, że on ma „głęboki szacunek” nie tylko wobec fałszywej religii Islamu, ale również wobec innych fałszywych religii. To jest apostazja. Proszę też zauważyć, że uważa on, że szacunek dla samej fałszywej religii jest tym samym co szanowanie muzułmańskich „wierzących”. Mówi on o tych dwóch rzeczach zamiennie, jak widzimy. Jest to ważne, aby to zapamiętać, ponieważ Benedykt XVI często mówi, że szanuje muzułmańskich wierzących lub muzułmanów jako wierzących. Czyniąc tak szanuje on ich fałszywą religię, co wyraźnie widać w następnym cytacie.
Zwracamy uwagę, że Benedykt XVI przyznaje tutaj, że II Sobór Watykański naucza szacunku wobec fałszywej religii islamu.
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE JEST SZLACHETNY ISLAM
Mówi on, że fałszywa religia jest dobra. To jest apostazja.
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE ISLAM REPREZENTUJE WIELKOŚĆ
Mówi on, że islam, fałszywa religia, która odrzuca Bóstwo Jezusa Chrystusa oraz całą wiarę katolicką, reprezentuje „wielkość”. To jest apostazja. Islam reprezentuje niewierność, odrzucenie Trójcy i ciemność. Warto również zauważyć, że kiedy mówi on o „wspaniałych elementach” w hinduizmie, Benedykt XVI wymienia negatywne aspekty, takie jak system kastowy, itd. Pośród tych negatywnych aspektów, nie wymienia on, że hinduizm czci fałszywych bogów.
Proszę zauważyć, że Benedykt XVI nie tylko szanuje członków fałszywych religii, ale same fałszywe religie. To jest apostazja.
Benedykt XVI szanuje wiernych tej diabolicznej sekty; mówi, że czczą oni Boga; życzy im błogosławieństwa Bożego w czasie ich „duchowej podróży” Ramadanu. To jest po prostu apostazja.
BENEDYKT XVI SZANUJE CYWILIZACJE ISLAMSKIE
Islamska cywilizacja jest jedną z najbardziej złowieszczych i antychrześcijańskich w historii. Ta wypowiedź Benedykta XVI jest więc kompletną apostazją.
Najpierw wspomina, że złożył on wyrazy szacunku przy grobie niewierzącego Atatürk, a następnie mówi, że szanuje on wszystkich muzułmanów w Turcji. Szanować kogoś znaczy podziwiać go. Oznacza to, że patrzy on z podziwem na wszystkich muzułmanów w Turcji. To oznacza, że nie tylko podziwia miliony ludzi, którzy odrzucają Chrystusa, ale nawet przestępców wśród muzułmanów w Turcji; na pewno są tacy. Następnie wychwala on „niezwykły rozkwit islamskiej cywilizacji”, która utrzymuje miliony w ciemności i niewierności. Następnie chwali on muzułmańskie pomniki z przeszłości i mówi, że muzułmanie są „słusznie dumni z nich”. Wreszcie dodaje, że jako „wierzący”, muzułmanie mogą czerpać siłę ze swojej modlitwy - wskazując, że praktykowanie islamu jest prawdziwe i autentyczne. Benedykt XVI jest kompletnym i całkowitym apostatą.
BENEDYKT XVI UCZY ŻE ISLAM I CHRZEŚCIJAŃSTWO MAJĄ TEGO SAMEGO BOGA
Islam i chrześcijaństwo nie mają tego samego Boga. Wyznawcy islamu odrzucają Trójcę. Chrześcijanie czczą Trójcę.
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE SZANUJE KORAN JAKO ŚWIĘTĄ KSIĘGĘ WIELKIEJ RELIGII
Benedykt XVI szanuje Koran jako świętą księgę wielkiej religii. Koran bluźni wobec Trójcy, zaprzecza Boskości Chrystusa i mówi, że ci, którzy w nią wierzą są jak odchody. Zawarta jest tam teza, jakoby wszyscy chrześcijanie byli potępieni. Cytowana wypowiedź Benedykta XVI jest dowodem całkowitej apostazji. Mówiliśmy już o tym jak Jan Paweł II ucałował Koran; Benedykt również pocałował go poprzez te słowa.
BENEDYKT XVI UDAJE SIĘ DO MECZETU I MODLI SIĘ W KIERUNKU MEKKI JAK MUZUŁMANIE
Benedykt XVI stojący obok muftiego w Błękitnym Meczecie, w dniu 30 listopada 2006
Benedykt XVI boso w meczecie
Benedykt XVI modlący się w kierunku Mekki wykonując muzułmański „gest spokoju”
W dniu 30 listopada 2006, podczas swojej podróży do Turcji, Benedykt XVI zdjął buty i wszedł do Błękitnego Meczetu. Podążył za muzułmańskim poleceniem, aby skierować się w stronę „Qibla” (arab. qiblah - kierunek) - w stronę Mekki. Potem zaczęła się modlitwa. Benedykt XVI modlił się w meczecie jak muzułmanie, w kierunku Mekki. Nawet skrzyżował on swoje ręce do modlitwy co zwane jest „gestem spokoju”. Ten nieprawdopodobny akt apostazji został odnotowany i pokazany w całym mediach głównego nurtu. Nie jest przesadą stwierdzenie, że został zainicjowany w islamie.
Dowodzi to absolutnie, że Benedykt XVI jest apostatą. Jest to jeden z najbardziej skandalicznych czynów w historii ludzkości.
Św. Tomasz mówi, że ten, kto oddaje cześć Mahometowi przy jego grobie ma być uznany za apostatę; modlenie się w meczecie i w kierunku Mekki, jak muzułmanie, jest znacznie gorsze. Dlatego żaden papież w historii nigdy nawet nie wszedł do meczetu; Wszyscy oni wiedzieli, że nawet pójście tam mogłoby oznaczać akceptację fałszywej religii. Z tym aktem (działaniem), debata o tym, czy Benedykt XVI jest papieżem jest całkowicie zakończona, dla każdego, kto zna te fakty i posiada choćby odrobinę dobrej woli. Należy poinformować o tym ludzi z waszego kręgu: Benedykt XVI jest heretykiem, apostatą i dlatego był antypapieżem.
Joseph Ratzinger i Antypapież Jan Paweł II
HEREZJE BENEDYKTA XVI Z POGAŃSTWEM
BENEDYKT XVI W PEŁNI POPIERA EKUMENIZM ORAZ CZCZĄCE DIABŁA EKUMENICZNE CEREMONIE W ASYŻU
Antypapież Benedykt XVI
Omówiliśmy już notoryczne ekumeniczne spotkania Jana Pawła II w Asyżu w 1986 roku, gdzie modlił się on z ponad 130 różnymi przywódcami religijnymi wszelkiego rodzaju fałszywych i demoniczny religii, stawiając prawdziwą religię na równi z bałwochwalstwem. To działanie jest całkowicie potępione przez Tradycję katolicką. Zostało ono nazwane apostazją przez papieża Piusa XI.
Zbór fałszywych przywódców religijnych z Watykanu na wydarzeniu w Asyżu w 2002 roku został opisany przez Benedykta XVI jako „symbol naszej wędrówki w dziejach … pojednanie narodów i religii, wielka inspiracja …”[94]
W 2006 Benedykt XVI również chwalił międzyreligijne spotkanie modlitewne w Asyżu z 1986 roku.
Benedykt XVI jest za odstępczym ekumenicznym spotkaniem w Asyżu, gdzie Jan Paweł II modlił się z przywódcami wszelkich rodzai demonicznych i bałwochwalczych religii - gdzie Jan Paweł II nakazał usunąć krzyże z katolickich pomieszczeń, aby poganie mogli czcić fałszywych bożków. Proszę zauważyć, że Benedykt XVI mówi, że inne religie wiedzą, że modlitwa daje im doświadczenie ze Stwórcą. Oznacza to, że ich doświadczenia religijne, takie jak czczenie demonów w modlitwie, mają za obiekt prawdziwego Boga.
BENEDYKT XVI KRYTYKUJE JAKO „ZAPALCZYWOŚĆ” TYCH KTÓRZY ZNISZCZYLI POGAŃSKIE ŚWIĄTYNIE
Do tych „zapalczywych”, których on krytykuje, należeliby św. Franciszek Ksawery i św. Benedykt.
Św. Benedykt, kiedy po raz pierwszy przybył na wzgórze Monte Cassino, zburzył pogański ołtarz i spalił las poświęcony Apollo:
BENEDYKT XVI MÓWI NAM ŻE POGAŃSKIE I BAŁWOCHWALCZE RELIGIE SĄ WIELKIE I NIEWINNE
Mówi on, że bałwochwalcze religie są wielkie i niewinne. To jest herezja i apostazja.
BENEDYKT XVI MA GŁĘBOKI SZACUNEK DLA FAŁSZYWYCH RELIGII
Proszę zauważyć, że Benedykt XVI nie tylko szanuje członków fałszywych religii, ale okazuje on GŁĘBOKI SZACUNEK dla samych fałszywych religii! To jest apostazja. Oznacza to, że szanuje on odrzucenie Chrystusa, odrzucenie papiestwa, poparcie dla antykoncepcji i aborcji, itd. (które są częścią nauczania innych „religii”).
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE OBECNOŚĆ FAŁSZYWYCH RELIGII JEST ŹRÓDŁEM BOGACTWA DLA WSZYSTKICH
Oznacza to, że różne fałszywe religie są źródłem postępu i ubogacenia dla wszystkich! To jest apostazja.
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE TEOLOGIA MUSI UCZYĆ SIĘ Z DOŚWIADCZEŃ FAŁSZYWYCH RELIGII
Benedykt XVI mówi, że teologia katolicka powinna słuchać „wspaniałych doświadczeń” i „spostrzeżeń” fałszywych religii, a ignorowanie ich byłoby nieodpowiedzialne. Ludzie powinni zastanowić się o znaczeniu takiego oświadczenia. Wyraźnie to wskazuje, że nie uważa on te religie (w tym pogańskie i bałwochwalcze) za fałszywe i pochodzące od diabła. Jego stwierdzenie jest kolejnym wyrazem modernistycznej apostazji, że wszystkie religie są zasadniczo prawdziwe, ponieważ człowiek staje się wierzącym poprzez swoje religijne „doświadczenia”.
BENEDYKT XVI ZAPRZECZA ŻE POZA KOŚCIOŁEM NIE MA ZBAWIENIA
To co widzieliśmy do tej pory wielokrotnie dowiodło, że Benedykt XVI odrzuca zdefiniowany dogmat Poza Kościołem Katolickim Nie Ma Zbawienia. Benedykt XVI utrzymuje, że nie należy nawet nawracać heretyków i schizmatyków. Ale oto kilka przykładów herezji gdzie Benedykt XVI w szczególności zajmuje się tym dogmatem i zaprzecza mu.
BENEDYKT XVI ZAJMUJE SIĘ KWESTIĄ POZA KOŚCIOŁEM NIE MA ZBAWIENIA I KOMPLETNIE JĄ ODRZUCA
Kościół naucza, że poza Kościołem nie ma zbawienia. Benedykt XVI uczy, że jest niewątpliwie zbawienie poza Kościołem na dużą skalę. Jest to wyraźne odrzucenie dogmatu Poza Kościołem Nie Ma Zbawienia.
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE SĄ POGAŃSCY ŚWIĘCI
Jest to wyraźna herezja. Proszę pamiętać, że papież Eugeniusz IV nieomylnie zdefiniował, że wszyscy, którzy umierają jako „poganie” nie są zbawieni.
BENEDYKT XVI UCZY ŻE OPRÓCZ CHRZEŚCIJAŃSKIEJ WIARY ISTNIEJE WIELE INNYCH DRÓG KTÓRE PROWADZĄ DO NIEBA
Antypapież Benedykt XVI
Benedykt XVI zadaje pytanie wielkiej wagi: Dlaczego jest to konieczne, aby praktykować wiarę chrześcijańską, skoro istnieją inne drogi do zbawienia? Benedykt XVI odpowiada na to pytanie, przyznając, że istnieje wiele innych dróg oprócz wiary chrześcijańskiej, które prowadzą do zbawienia. On nawet krytykuje ludzi, którzy zadają takie pytanie.
Odrzucił wprost objawioną prawdę wiary katolickiej: Jezus Chrystus jest jedyną drogą do zbawienia, a wiara katolicka jest konieczna do zbawienia.
BENEDYKT XVI UCZY ŻE WSZYSTKIE RELIGIE MOGĄ PROWADZIĆ DO BOGA
To jest całkowicie heretyckie.
BENEDYKT XVI ZNIEWAŻA KATOLICKI DOGMAT
BENEDYKT XVI ZNIEWAŻA DEKRET SOBORU TRYDENCKIEGO O EUCHARYSTII
Benedykt XVI mówi, że nieomylna deklaracja Soboru Trydenckiego „uraża” ekumeniczne uszy, i że ową „formułę” należy oczyścić, co oznacza ocenzurować lub pozbawić budzących sprzeciw elementów! Jest to całkowicie heretyckie.
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE TRYDENCKA DOKTRYNA NA TEMAT KAPŁAŃSTWA BYŁA SŁABA I KATASTROFALNA W SWOIM SKUTKU
Benedykt XVI, Principles of Catholic Theology (1982), str. 247-248: „… [Mówiąc o protestanckich i katolickich poglądach na temat kapłaństwa] Sobór Trydencki nie próbował tu kompleksowego uleczenia problemu w całości. W tym tkwi słabość tekstu, którego promulgował, którego skutek był katastrofalny …”[113]
BENEDYKT XVI CAŁKOWICIE BLUŹNI TRADYCJI KOŚCIOŁA
Jest to odrzucenie jednego z dwóch źródeł Objawienia, Świętej Tradycji.
BENEDYKT XVI UCZY ŻE TERMIN „GRZECH PIERWORODNY” JEST FAŁSZYWY
Sobór Trydencki ogłosił nieomylnie „Dekret o grzechu pierworodnym”, w którym użył określenia „grzech pierworodny” nie mniej niż cztery razy.[118]
BENEDYKT XVI KRYTYKUJE APOSTOLSKI SYMBOL WIARY
Benedykt XVI, Introduction to Christianity, 2004, str. 326: „… Być może będzie trzeba przyznać, że skłonność do tak fałszywego postępu, który widzi tylko ryzyko odpowiedzialności, a już nie wolność miłości, jest już obecna
w [Apostolskim] Credo …”[119]
BENEDYKT XVI PRZYZNAJE, ŻE II SOBÓR WATYKAŃSKI ZMIENIŁ LUB ODRZUCIŁ KATOLICKI DOGMAT
BENEDYKT XVI OTWARCIE PRZYZNAJE ŻE II SOBÓR WATYKAŃSKI ZAPRZECZA NIEOMYLNEMU NAUCZANIU PAPIEŻA PIUSA IX O WOLNOŚCI RELIGIJNEJ I FAŁSZYWYCH RELIGIACH
Benedykt XVI nie mógł być bardziej formalnie heretycki. Przyznaje on, że nauczanie II Soboru Watykańskiego jest bezpośrednio sprzeczne z nauczaniem Magisterium, w Syllabusie Błędów potępionych, wydanym przez papieża Piusa IX. Wykazaliśmy, że dekret Watykanu II o wolności religijnej jest sprzeczny z dogmatami. Benedykt XVI właśnie to potwierdził. W swojej książce Benedykt XVI powtarza to raz za razem, nazywając nauczanie II Soboru Watykańskiego „anty-sylabusem”, mówiąc, że nie może być powrotu do Syllabusa Błędów.
To są nieprawdopodobne wyznania!
BENEDYKT XVI PRZYZNAJE ŻE II SOBÓR WATYKAŃSKI ZERWAŁ Z TRADYCYJNYM ZAKAZEM KREMACJI KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
Tradycyjne prawo Kościoła potępia kremację i zabrania kościelnego pochówku osobom, które tego sobie zażyczyły.
HEREZJE BENEDYKTA XVI PRZECIW KOŚCIOŁOWI
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE NAUCZANIE KOŚCIOŁA NIE WYKLUCZA TYCH KTÓRZY POSIADAJĄ PRZECIWNE POGLĄDY
Jest to rażąco heretyckie.
BENEDYKT XVI UCZY ŻE „KOŚCIÓŁ” ISTNIEJE POZA KOŚCIOŁEM
Benedykt XVI oświadcza, że Kościół istnieje poza Kościołem. To jest heretycki nonsens, który przeczy temu, że istnieje tylko jeden Kościół.
BENEDYKT XVI CAŁKOWICIE ODRZUCA JEDNOŚĆ KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
Jedność czy niepodzielność Kościoła katolickiego jest bardzo ważnym dogmatem. Jest ona jednym z czterech znamion Kościoła (jeden, święty, powszechny i apostolski). Kiedy heretycy tworzą sektę, nie zrywają oni jedności Kościoła katolickiego, gdyż jedność Kościoła nie może być zerwana. Oni po prostu opuszczają Kościół katolicki.
ALE BENEDYKT XVI CAŁKOWICIE ODRZUCA DOGMAT O JEDNOŚCI KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
Benedykt XVI naucza, że Kościół był zjednoczony w pierwszym tysiącleciu, ale po tym czasie został podzielony przez rewoltę schizmatycką i protestancką. Jest to całkowite odrzucenie jednego z czterech znamion Kościoła katolickiego; samo to dowodzi, że nie jest on katolikiem.
Benedykt XVI, Principles of Catholic Theology (1982), str. 147: „Ojcowie, jak możemy teraz powiedzieć, byli teologicznymi nauczycielami niepodzielonego Kościoła …”
Benedykt XVI, Principles of Catholic Theology (1982), str. 127: „Dla naszych celów, ten czwarty rodzaj symbolu nie musi być dalej dyskutowany, ponieważ nie stanowi on części historii symbolu niepodzielonego Kościoła.”
Benedykt XVI, Principles of Catholic Theology (1982), str. 145-146: „Ojcowie są nauczycielami Kościoła jeszcze niepodzielnego.”
Benedykt XVI, Co-Workers of the Truth, 1990, str. 29: „… Oznacza to, że nawet według wiary katolickiej, jedność Kościoła jest w procesie formacji; że zostanie ona całkowicie osiągnięta dopiero w eschatonie (na końcu świata)…”
Benedykt XVI mówi, że jedność Kościoła, jedno z czterech znamion prawdziwego Kościoła, nie istnieje i nie będzie istnieć aż do „eschatonu” (końca świata)!
INNE HEREZJE BENEDYKTA XVI
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE JUDASZ MOŻE NIE BYĆ W PIEKLE
Te słowa Benedykta XVI wskazują, że utrzymuje on, że Judasz może nie być w piekle. Jest to zaprzeczenie Ewangelii. Jeśli Judasz nie jest w piekle (jak wskazuje Benedykt XVI), to słowa naszego Pana w Ewangelii Mateusza 26:24 (cytowane poniżej) byłyby fałszywe.
Jeśli Judasz nie poszedł do piekła, to poszedłby do czyśćca lub do nieba. W takim przypadku, nasz Pan nie mógłby powiedzieć, że lepiej dla Judasza byłoby się nie narodzić. To bardzo jasne i bardzo proste; ale te jasne prawdy wiary są odrzucone przez niekatolicką sektę posoborową.
Należy zauważyć, że w tym przemówieniu Benedykt XVI cytuje pierwszą część Ewangelii Mateusza 26:24 („biada człowiekowi, przez którego Syn człowieczy będzie wydany!”), ale nie ostatnią część („dobrze mu było, aby się był nie narodził on człowiek”). Można zauważyć jego pominięcie tej krytycznej części fragmentu w powyższym cytacie. To uderzający przykład heretyka pomijającego tę część Ewangelii, której nie uznaje i której ma zamiar zaprzeczyć!
Obalaniem tezy jakoby „nie nam osądzać czy Judasz jest potępiony” jest fakt, że nasz Pan również mówi, że Judasz „zginął” i nazywa go „synem zatracenia”, co oznacza „syn wiecznego potępienia”. Judasz zakończył również swoje życie z grzechem śmiertelnym samobójstwa.
Kościół katolicki zawsze utrzymywał, że Judasz poszedł do piekła, opierając się na jasnych słowach naszego Pana.
Ale podobnie jak inne zdefiniowane dogmaty o zbawieniu, nawet najbardziej zrozumiałe słowa i przesłania Ewangelii są odrzucane przez niekatolicką, jawnie heretycką sektę II Soboru Watykańskiego i jej antypapieży.
BENEDYKT XVI SZANUJE DROGĘ HANS'A KUNG'A ODRZUCENIA JEZUSA CHRYSTUSA!
Dla tych, którzy nie wiedzą, Hans Kung odrzuca między innymi papieską nieomylność oraz Boskość naszego Pana Jezusa Chrystusa.
Hans Kung
Hans'a Kung'a można właściwie określić jako arianina, ponieważ zaprzecza on to, że nasz Pan jest tej samej substancji co Ojciec.
Benedykt XVI nie mówi zaledwie, że szanuje Hansa Kunga, co byłoby wystarczająco złe; mówi on, że szanuje jego drogę - czyli odrzucenie Jezusa Chrystusa! To jest całkowita apostazja.
BENEDYKT XVI MÓWI ŻE WAŻNE JEST ABY KAŻDA OSOBA MOGŁA NALEŻEĆ DO DOWOLNIE WYBRANEJ RELIGII
Według Benedykta XVI ważne jest, aby każda osoba mogła należeć do wybranej przez siebie religii. To jest religijny indyferentyzm. Benedykt XVI wyjaśnia, dlaczego tak mówi: „ponieważ nikt nie może oprzeć swojego życia tylko na poszukiwaniu bytu materialnego”. Innymi słowy, życie jest czymś więcej niż byt materialny; istnieje duchowa rzeczywistość, więc ważne jest, aby przyjąć religię - dowolnie wybraną! Cóż za apostata.
BENEDYKT XVI WYPOWIADA WIĘCEJ HEREZJI O WOLNOŚCI RELIGIJNEJ, BEZPOŚREDNIO ZAPRZECZAJĄC DOGMATYCZNEMU NAUCZANIU PAPIEŻA PIUSA IX
Jest to dokładnie przeciwieństwo nieomylnego nauczania. Kościół potępia dokładnie to, czego zdaniem Ratzingera Kościół się domaga! Proszę zobaczyć, jak wyraźnie sprzeczne są tezy Benedykta XVI ze słowami papieża Piusa IX. Proszę zwrócić uwagę zwłaszcza na podkreśloną część i porównać ją ze słowami antypapieża:
Benedykt XVI i Katolickie nauczanie ex cathedra
Benedykt XVI
Katolickie nauczanie ex cathedra
Kościół domaga się również niezbywalnego prawa dla ludzi do wyznawania własnej religijnej wiary, bez przeszkód, zarówno publicznie jak i prywatnie
obywatele mają prawo … Dzięki temu „prawu” mogą oni swoje poglądy jawnie i publicznie głosić … naszą powagą apostolską je [takie nikczemne opinie] odrzucamy, piętnujemy i potępiamy
BENEDYKT XVI ODRZUCA DOGMAT O ZMARTWYCHWSTANIU CIAŁA
Zmartwychwstanie Ciała jest bardzo ważnym dogmatem. Poza tym, że jest częścią Apostolskiego Symbolu Wiary, dogmat ten został zdefiniowany więcej razy niż w ogóle jakikolwiek inny.
Benedykt XVI otwarcie odrzuca ten dogmat ponownie dowodząc, że jest jawnym heretykiem.
Widzimy, że Benedykt XVI zaprzecza temu dogmatowi w swojej książce Introduction to Christianity (jak zacytowano powyżej), ucząc, że św. Paweł nie naucza o zmartwychwstaniu ciał fizycznych i że zmartwychwstanie nie polega na przywróceniu ciał. To zdumiewająca herezja.
BENEDYKT XVI ROBIĄCY SATANISTYCZNY ZNAK EL DIABLO
Poniżej możemy zobaczyć Benedykta XVI robiącego znak El Diablo (diabeł). Ten satanistyczny gest jest popularny wśród satanistów i grup rockowych. Wielu robi ten gest nieświadomie, ponieważ zostali zniewoleni przez złego ducha. Niektórzy wskazują, że znak diabła jest podobny do gestu ręki „kocham cię” w języku migowym. To prawda, ale to prawdopodobnie dlatego, że wynalazczyni systemu języka dla głuchoniemych, Helen Keller, sama była okultystką i teozofem. Napisała książkę pod tytułem My Religion (wolne tłum. Moja Religia), w której wyjaśniła swoje okultystyczne wierzenia[146]. Niektórzy uważają, że zaprojektowała ona znak „kocham cię”, aby odpowiadał znakowi diabła, tak aby ktoś, robiąc go, mówił w ten sposób, że kocha szatana.
Benedykt XVI czyniąc znak Diabła
Kolejne zdjęcie Benedykta XVI czyniącego znak diabła
Tak czy inaczej, uważamy, że powyżej Benedykt XVI robi znak diabła – właściwie to podwójny znak diabła - i że doskonale wie, co robi. Mówimy to, ponieważ po przeczytaniu wielu jego książek możemy stwierdzić, że jest on jednym z najinteligentniejszych ludzi na świecie, posiada do tego encyklopedyczną wiedzę o kwestiach katolickich. Tak więc, kiedy wielokrotnie w swoich książkach mówi, że wolno nie postrzegać Jezusa jako Mesjasza (jak to udokumentowaliśmy), Benedykt XVI (jako niezwykle kompetentny człowiek) wie bardzo dobrze, że głosi nową antychrześcijańską Ewangelię z wnętrza fizycznych struktur Kościoła katolickiego, cały czas przedstawiając się jako papież, który rzekomo jest oddany Ewangelii. W ten sposób jest on w pełni świadomy diabelskiego oszustwa, którego dokonuje. Tylko osoba, która świadomie wielbi szatana lub jest silnie kontrolowana albo opętana przez szatana, może robić coś takiego.
WNIOSKI NA TEMAT BENEDYKTA XVI
Benedykt XVI jest jawnym heretykiem. Udowodniliśmy to bez żadnych wątpliwości. Naucza on, że nasz Pan może nie być Mesjaszem; że Stare Przymierze jest ważne; że żydzi i pozostali mogą zostać zbawieni bez wiary w Chrystusa; że schizmatycy i protestanci nie potrzebują nawrócenia; że niekatolicy nie są zobowiązani do przyjęcia I Soboru Watykańskiego; że powinny powstać protestanckie klasztory; że protestantyzm nie jest herezją; że Msza jest ważna bez słów konsekracji; że chrzest niemowląt nie ma sensu; że Pismo Święte jest pełne mitów; że fałszywa religia islamu jest szlachetna; że pogańskie religie są wielkie; że zbawienie może nastąpić poza Kościołem; że katolickie dogmaty muszą zostać oczyszczone; że I Sobór Watykański odrzucił katolickie nauczanie o wolności religijnej; że jedność Kościoła nie istnieje; że Zmartwychwstanie Ciała nie będzie miało miejsca.
Ponieważ jest on heretykiem, nie mógł być ważnie wybranym papieżem. Jak już cytowano, papież Paweł IV uroczyście nauczał w swej bulli z 15 lutego 1559 roku, Cum ex Apostolatus officio, że nie jest możliwe, aby heretyk był ważnie wybranym papieżem.
Dlatego, zgodnie z nauczaniem Kościoła katolickiego, Benedykt XVI nie jest papieżem, ale niekatolickim antypapieżem, którego katolicy muszą całkowicie odrzucić. Przewodniczy on nowej religii II Soboru Watykańskiego, fałszywemu katolicyzmowi, który porzucił tradycje i dogmaty Kościoła.
Jedną z głównych cech Benedykta XVI jest to, że jest on zwodzicielem. Chociaż naucza niezaprzeczalnych, zdumiewających i jawnych herezji, jednym ze sposobów dzięki któremu przekonał tak wielu, że jest konserwatywny, jest to, że wśród tych zdumiewających herezji w jego pismach jest wiele konserwatywnych fragmentów. Ale to nic nowego. Papież Pius VI wskazał, że heretycy, inspirowani przez diabła, zawsze stosowali taką taktykę, aby wdrążać herezje i zwieść prostych.
Papież Pius VI wskazuje, że kamuflowanie herezji w wypowiedziach, które są niejednoznaczne lub pozornie konserwatywne, lub sprzeczne, było taktyką heretyka Nestoriusza, i że katolicy nie mogą pozwolić sobie na to, aby heretykom to darować, albo dać się omamić w taki sposób. Mimo wszystko, katolicy muszą uznawać takich za heretyków jeśli w ich wypowiedziach zawarte są herezje:
Heretycy zawsze uciekali się do niejednoznaczność i oszustwa wprowadzając herezje, robiąc co możliwe, by ich natura nie wyszła na światło dzienne. W istocie, im bardziej zwodniczy jest heretyk tym jest skuteczniejszy w służbie dla diabła. Heretyk Ariusz rozprzestrzenił swoją herezję (odrzucenie Boskości Chrystusa), ponieważ wywarł na ludziach wrażenie swoją pozorną ascezą i pobożnością.
Papież Pius VI udziela katolikom instrukcji, jak radzić sobie z takim oszustwem lub niejednoznacznością w pismach heretyków:
Papież Pius VI, „Auctorem fidei”: „Aby ujawnić takie pułapki, co staje się konieczne w każdym stuleciu, nie jest wymagana żadna inna metoda niż następująca: ILEKROĆ KONIECZNE STAJE SIĘ UJAWNIENIE STWIERDZEŃ, KTÓRE UKRYWAJĄ PODEJRZANY BŁĄD LUB NIEBEZPIECZEŃSTWO POD ZASŁONĄ NIEJEDNOZNACZNOŚCI, NALEŻY POTĘPIĆ PRZEWROTNE ZNACZENIE, POD KTÓRYM BŁĄD, PRZECIWNY KATOLICKIEJ PRAWDZIE, JEST ZAKAMUFLOWANY.”
Papież Pius VI uczy nas, że jeśli ktoś ukrywa herezję w niejednoznaczności, katolik musi wziąć to w znaczeniu heretyckim i potępić te heretyckie znaczenie, które jest ukryte w niejednoznaczności. Jest to logiczne: jeśli ktoś mówi, że jest przeciwny aborcji, ale wielokrotnie głosuje za aborcją, ten jest zwolennikiem aborcji i heretykiem. Fakt, że czasami on twierdzi, że wyznaje nauczanie Kościoła przeciwko aborcji, nie ma żadnego znaczenia.
Podobnie fakt, że Benedykt XVI mówi pewne konserwatywne, niejednoznaczne lub sprzeczne rzeczy, nie zmienia faktu, że uczy on zdumiewających herezji i nie jest katolikiem.
WYCOFANIE WYPOWIEDZI BENEDYKTA XVI NA TEMAT ISLAMU UJAWNIA JEGO PRAWDZIWĄ NATURĘ JAKO ZWODZICIELA
Niemal wszyscy, którzy czytają tę książkę, prawdopodobnie słyszeli o kontrowersyjnych wypowiedziach Benedykta XVI na temat Mahometa w przemówieniu w Bawarii, dnia 12 września 2006 roku. W tym słynnym przemówieniu Benedykt XVI zacytował średniowiecznego cesarza, który potępił politykę Mahometa (a zatem islam) jako złą i nieludzką.
W tym kontekście możemy wyraźnie zobaczyć, że Benedykt XVI nie tylko przytacza wypowiedź cesarza przeciw polityce Mahometa, ale popiera oświadczenie cesarza.
Dlaczego więc Benedykt XVI miałby wypowiedzieć się przeciwko islamowi? Czy dlatego, że wierzy, że islam jest zły? Oczywiście że nie. Benedykt XVI powiedział, że islam reprezentuje „wielkość” (Truth and Tolerance, str. 204). Benedykt XVI w pełni popiera nauczanie II Soboru Watykańskiego w kwestii islamskiej, jak już widzieliśmy. Uważa, że Jan Paweł II - który kochał fałszywą religię islamu i dokonał niezliczoną ilość aktów apostazji- był wielkim papieżem godnym kanonizacji. Powód, dla którego Benedykt XVI złożył to jedno oświadczenie jest prosty. Gdyż jego misją jest, jak wskazaliśmy, okazjonalne wygłaszanie pewnych konserwatywnych oświadczeń i wykonywania konserwatywnych rzeczy w celu zwiedzenia ludzi tradycyjnych poglądach, przyciągnąć ich w szpony fałszywego Kościoła - cały czas promując apostazję II Soboru Watykańskiego. I to jedno konserwatywne oświadczenie miało swój zamierzony efekt, dopóki Bóg nie dopuścił by się to obróciło przeciwko niemu samemu.
Zaraz po przemówieniu Benedykta XVI z dnia 12 września, skontaktowali się z nami ludzie, którzy w przeszłości zmagali się z wątpliwościami dotyczącymi tego, czy antypapieże są prawdziwymi papieżami, czy nie. Jedna z osób napisała do nas i nawiązała do przemówienia Benedykta XVI o islamie; jej wiara wobec antykościoła wyraźnie słabła. Jest to naprawdę przykre, a nawet oburzające, że jedno konserwatywne stwierdzenie lub działanie, tu czy tam, ze strony antypapieża - mimo że antypapież odrzuca Chrystusa, modli się w synagodze, twierdzi, że nie powinniśmy nawracać protestantów, itp. itd. - to wszystko czego taka słuszna wątpliwość potrzebowała, aby zostać unicestwiona.
Ale tak jest z wieloma. Nie mają prawdziwej wiary w Chrystusa, nie nienawidzą zła, a ich wiara jest delikatna niczym trzcina. Wielu z nich może zostać zmiecionymi przez jedno konserwatywne stwierdzenie, tu czy tam, dokonane nawet przez dobrze udokumentowanego publicznego heretyka i odstępcy, który nawet nie wierzy, że Jezus jest Mesjaszem, jak udowodniliśmy. Robiąc tego rodzaju rzeczy, Benedykt XVI udowadnia, że jest całkowicie w mocy diabła.
PRAWDA WYCHODZI: BENEDYKT XVI PRZEPRASZA ZA SWOJE PRZEMÓWIENIE NA TEMAT ISLAMU I MÓWI ŻE OŚWIADCZENIE PRZECIWKO NAUCE MAHOMETA W „ŻADEN SPOSÓB NIE WYRAŻA” JEGO OSOBISTEJ OPINII!
Jest to bardzo, bardzo interesujące na wielu poziomach.
Po pierwsze, jest to ABSOLUTNY DOWÓD, ŻE BENEDYKT XVI JEST KŁAMCĄ I ZWODZICIELEM. Dowodzi to, że jest kłamcą, ponieważ już widzieliśmy, że Benedykt XVI wyraźnie poparł cytat cesarza na przemówieniu z dnia 12 września. Jest to niezaprzeczalne. Ale teraz mówi, że oświadczenie cesarza w żaden sposób nie wyraża jego osobistej opinii, co jest całkowicie sprzeczne z przemówieniem z dnia 12 września. Tak więc, niezależnie od tego, w jaki sposób na to spojrzeć, Benedykt XVI jest przyłapany na wielkim kłamstwie.
Po drugie, oprócz UDOWODNIENIA, że Benedykt XVI jest publicznym kłamcą i zwodzicielem, jego oświadczenie, że cytat cesarza w żaden sposób nie wyraża jego osobistej opinii, dowodzi, że jest on apostatą. Gdyż, w obliczu reakcji na jego wystąpienie, miał on wszelką okazję, aby stanąć za swoim rzekomym stanowiskiem (potwierdzić go i obronić), że islam jest zły. Podczas tej kontrowersji dano mu świetną okazję, aby przekonać ludzi, że stanowisko jego wypowiedzi zostało potwierdzone przez złowieszczą reakcję muzułmanów i ich pragnienie zabicia go; ale nie … zamiast tego odrzucił on oświadczenie przeciwko islamowi. Kontynuował dnia 30 listopada 2006 roku, będąc zainicjowanym w islamie poprzez modlitwę w stronę Mekki z mufti w meczecie.
Zatem to, co pierwotnie z pewnością było zamierzone jako czysty plan przez diabła, aby poprzez swojego antypapieża Benedykta XVI dokonać konserwatywnego oświadczenia, które zwiodłoby pewnych „tradycjonalistów”, zostało udaremnione gdy Bóg dopuścił, aby plan odniósł odwrotny skutek, po tym jak muzułmańska reakcja stała się tak mocna, że Benedykt XVI musiał przeprosić i ujawnić swoje prawdziwe opinie - niszcząc w ten sposób swoją wiarygodność u każdego kto ma oczy, aby zobaczyć, jakim kłamcą jest.
Więc nie dajcie się zwieść, gdy jawny heretyk i kłamca, antypapież Benedykt XVI, mówi lub robi coś innego, co jest konserwatywne z zamiarem zwodzenia tradycjonalistów. Nie dajcie się zwieść, jeśli Benedykt XVI nadaje powszechnemu indultowi mówienia Mszy łacińskiej w czasie, gdy większość kapłanów jest nieważnie wyświęconych, i będą musieli akceptować apostazję II Soboru Watykańskiego, aby z tej możliwości skorzystać. Diabeł zgodzi się na to wszystko pod warunkiem zaakceptowania nowej religii lub zaakceptowania Benedykta XVI i jego odstępczych biskupów jako katolików, podczas gdy ci nauczają, że Jezus Chrystus i wiara katolicka nie są niezbędne. Nie dajcie się zwieść, gdy używa różnych metod zbliżających go do grup o tradycyjnych poglądach, aby utrzymać je w posłuszeństwie lub sprowadzić je z powrotem do sekty II Soboru Watykańskiego. Nie zmieni to faktu, że jest on jawnym heretykiem, który przewodzi niekatolickiej sekcie.
Wszystko to jest częścią zwiedzenia (oszustwa) w dniach ostatecznych przewidzianego w proroctwie katolickim:
To proroctwo z La Salette zbiega się z proroctwami w Piśmie Świętym (Apokalipsa 17 i 18), że miasto siedmiu wzgórz (Rzym) stanie się nierządnicą (fałszywym kościołem), jak to zobaczymy później. Wielką nierządnicą przepowiedzianą w Biblii nie jest Kościół katolicki; to fałszywy kościół uznawany błędnie za katolicki (sekta posoborowa), apostata (odstępca), fałszywa oblubienica, która powstaje w dniach ostatecznych, aby zwieść katolików i zaćmić prawdziwy Kościół, który został zredukowany do nielicznej garstki.
Pokazaliśmy, że przesłanie Matki Bożej w La Salette spełniło się na naszych oczach: Benedykt XVI i sekta posoborowa, nauczają, że żydzi nie muszą wierzyć w Jezusa Chrystusa. Zostało to opublikowane w książkach Benedykta XVI i Watykanie; co dowodzi, że Rzym stał się siedzibą antychrysta. Linia antypapieży rządzących z Rzymu uczyniła wieczne miasto siedzibę antychrysta.
Nasz Pan wskazuje także, że w dniach ostatecznych będzie miała miejsce „obrzydliwość spustoszenia” „w miejscu świętym” (Mt 24:15). Mówi nam, że oszustwo będzie tak przemożne, że gdyby to było możliwe, nawet wybrani byliby zwiedzeni (Mt 24:24). Pyta On nawet, czy na ziemi pozostanie jakakolwiek wiara:
To zwiedzenie będzie miało miejsce w samym sercu fizycznych struktur Kościoła - w „kościele Bożym” (2 Tes 2:4) i „miejscu świętym” (Mt 24:15) - i powstanie, ponieważ ludzie nie mają w sobie miłości do prawdy. Bóg dopuszcza to jako ostateczną karę za grzechy świata. Obecnie żyjemy w tej apostazji i tym zwiedzeniu. Ludzie muszą całkowicie odrzucić antypapieża Benedykta XVI, pozostałych antypapieży II Soboru Watykańskiego oraz religię posoborową.
Benedykt XVI jest jednym z najbardziej nikczemnych ludzi w historii ludzkości, ponieważ twierdzi on, że rządzi Kościołem Chrystusa, ucząc, że wolno zaprzeć się Jezusa Chrystusa. Twierdzi, że jest papieżem, ucząc, że można odrzucać papiestwo. Uznawany za przywódcę wiary chrześcijańskiej, uczy, że Pan nasz Jezus Chrystus nawet nie musi być uważany za Mesjasza.
Przypisy:
Reuters.com, Fri, Dec. 1, 2006. ↑
30 Days Magazine, July, 1990. ↑
Decrees of the Ecumenical Councils, Sheed & Ward and Georgetown University Press, 1990, Vol. 1, pp. 550-553; Denzinger, The Sources of Catholic Dogma, B. Herder Book. Co., Thirtieth Edition, 1957, no. 39-40. ↑
Denzinger 712. ↑
http://www.vatican.va/roman_curia/congregations/cfaith/pcb_documents/rc_con_cfaith_doc_20020212_popolo-ebraico_en.html ↑
http://www.vatican.va/roman_curia/congregations/cfaith/pcb_documents/rc_con_cfaith_doc_20020212_popolo-ebraico_en.html ↑
Benedict XVI, God and the World, San Francisco, CA: Ignatius Press, 2000, p. 209. ↑
Benedict XVI, Milestones, Ignatius Press, 1998, pp. 53-54. ↑
Zenit.org, news story for Sept. 5, 2000. ↑
Benedict XVI, God and the World, p. 209. ↑
The Sunday Sermons of the Great Fathers, Regnery, Co: Chicago, IL, 1963, Vol. III, p. 223. ↑
Synagogue photos: European Jewish Press, http://www.ejpress.org ↑
Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, p. 578; Denzinger 714. ↑
America, October 3, 2005. ↑
L’Osservatore Romano (the Vatican’s Newspaper), Jan. 25, 2006, p. 2. ↑
L’Osservatore Romano, Jan. 24, 2007, p. 11. ↑
http://syriacchristianity.org/PZakka/PhotoGallery.htm ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, Ignatius Press, 1982, pp. 197-198. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 198. ↑
Denzinger 1826-1827. ↑
Denzinger 469. ↑
The Papal Encyclicals, by Claudia Carlen, Raleigh: The Pierian Press, 1990, Vol. 3 (1903-1939), p. 315. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, pp. 216-217. ↑
Denzinger 1831. ↑
http://www.Iraper.org ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, pp. 198-199. ↑
Denzinger 1824. ↑
Adista, Feb. 26, 2001. ↑
L’Osservatore Romano, August 24, 2005, p. 8. ↑
Adista, Feb. 26, 2001. ↑
L’Osservatore Romano, August 24, 2005, p. 8. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), p. 317. ↑
L’Osservatore Romano, Dec. 7, 2005, p. 4. ↑
Fr. John Laux, Church History, Rockford, IL: Tan Books, 1989, pp. 295-296. ↑
L’Osservatore Romano, Sept. 20, 2006, p. 10. ↑
L’Osservatore Romano, Sept. 20, 2006, p. 10. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), p. 317. ↑
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6194224.stm ↑
www.zenit.org, Zenit news report, Nov. 30, 2006. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), pp. 400-401. ↑
L’Osservatore Romano, Nov. 23, 2005, p. 9. ↑
L’Osservatore Romano, Dec. 6, 2006, p. 6. ↑
L’Osservatore Romano, Nov. 15, 2006, p. 5. ↑
EKD Bulletin ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 202. ↑
L’Osservatore Romano, May 31, 2006, p. 3. ↑
L’Osservatore Romano, Nov. 29, 2006, p. 6. ↑
Quoted in Catholic Family News, “Father Ratzinger’s Denial of Extra Ecclesia sic Nulla Salus,” July 2005, Editor’s Postscript, p. 11. ↑
http://www.nationalcatholicreporter.org/word/word081205.htm#protestant ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 263. ↑
L’Osservatore Romano, Dec. 21/28, p. 5. ↑
http://www.taize.fr/en ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 304. ↑
Catholic News Service, 2005 ↑
L’Osservatore Romano, August 24, 2005, p. 19; Zenit News Report, Aug. 17, 2005. ↑
L’Osservatore Romano, August 24, 2005, p. 9. ↑
Benedict XVI, General Audience, Aug. 16, 2006; L’Osservatore Romano, August 23, 2006, p. 11. ↑
Quoted by Pope Gregory XVI in Summo Iugiter Studio #5, May 27, 1832: The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), p. 230. ↑
Benedict XVI, Pilgrim Fellowship of Faith, Ignatius Press, 2002, p. 248. ↑
Benedict XVI, Pilgrim Fellowship of Faith, p. 251. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), p. 229. ↑
Benedict XVI, The Meaning of Christian Brotherhood, Ignatius Press, pp. 87-88. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), p. 242. ↑
L’Osservatore Romano, August 30, 2006, pp. 6-7. ↑
L’Osservatore Romano, Nov. 29, 2006, p. 2. ↑
Benedict XVI, Pilgrim Fellowship of Faith, p. 232. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 377. ↑
Denzinger 695. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 43. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 401. ↑
Denzinger 1792. ↑
Benedict XVI, A New Song for the Lord, New York, NY: Crossroad Publishing, 1995, p. 86. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), p. 335. ↑
Benedict XVI, God and the World, pp. 165-166, 168. ↑
Benedict XVI, God and the World, p. 153. ↑
Benedict XVI, God and the World, p. 76. ↑
Benedict XVI, God and the World, p. 139. ↑
Decrees of the Ecumenical Councils, Vol. 1, p. 479. ↑
Warren H. Carroll, A History of Christendom, Front Royal, VA: Christendom Press, 1993, Vol. 3 (The Glory of Christendom), p. 571.
Warren H. Carroll, Historia Chrześcijaństwa, Wektory, Tom 3 (Złota Epoka Chrześcijaństwa), str. 578. ↑
L’Osservatore Romano, Sept. 27, 2006, p. 11. ↑
L’Osservatore Romano, Jan. 3, 2007, p. 7. ↑
Benedict XVI, Salt of the Earth, Ignatius Press, 1996, p. 244 ↑
Benedict XVI, Truth and Tolerance (Christian Belief and World Religions), Ignatius Press, 2004, p. 204 ↑
L’Osservatore Romano, August 24, 2005, p. 9. ↑
L’Osservatore Romano, August 31, 2005, p. 11. ↑
L’Osservatore Romano, Sept. 27, 2006, p. 2. ↑
L’Osservatore Romano, Oct. 25, 2006, p. 1. ↑
L’Osservatore Romano, Dec. 13, 2006, p. 11. ↑
L’Osservatore Romano, Dec. 6, 2006, p. 2. ↑
Benedict XVI, Pilgrim Fellowship of Faith, p. 273. ↑
http://www.vatican.va/holy_father/benedict_xvi/speeches/2006/september/documents/hf_ben-xvi_spe_20060912_university-regensburg_en.html#_ftn3 ↑
Reuters.com, Fri, Dec. 1, 2006. ↑
L’Osservatore Romano, Dec. 13, 2006, p. 11. ↑
Zenit.org, Zenit news report, Feb. 21, 2002. ↑
L’Osservatore Romano, Sept. 13, 2006, p. 3. ↑
Benedict XVI, God and the World, 2000, p. 373 ↑
The Life and Letters of St. Francis Xavier by Henry James Coleridge, S.J. (Originally published:London: Burns and Oates, 1874) Second Reprint, New Delhi: Asian Educational Services, 2004, Vol. 1, p. 154. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 4 (1939-1958), p. 113. ↑
Benedict XVI, Salt of the Earth, p. 23. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), p. 307. ↑
L’Osservatore Romano, Sept. 13, 2006, p. 7. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), p. 304. ↑
L’Osservatore Romano, Dec. 6, 2006, p. 4. ↑
L’Osservatore Romano, Sept. 20, 2006, p. 11. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), p. 76. ↑
Benedict XVI, Salt of the Earth, p. 24. ↑
Benedict XVI, Truth and Tolerance, 2004, p. 207. ↑
Denzinger 714. ↑
Benedict XVI, Co-Workers of the Truth, Ignatius Press, 1990, p. 217. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 1 (1740-1878), p. 201. ↑
Benedict XVI, Salt of the Earth, p. 29. ↑
Benedict XVI, Feast of Faith, Ignatius Press, 1981, p. 130. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, pp. 247-248. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 100. ↑
Denzinger 1792. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 378. ↑
Benedict XVI, In the Beginning (A Catholic Understanding of the Story of Creation and the Fall), Grand Rapids, MI: William B. Eerdmans Publishing Co., 1986, p. 72. ↑
See Session V of the Council of Trent (June 17, 1546), Denzinger 787. ↑
Benedict XVI, Introduction to Christianity, Ignatius Press, 2004, p. 326. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 381. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 385. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 391. ↑
Benedict XVI, God and the World, p. 436. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 229. ↑
Denzinger 705. ↑
Benedict XVI, Co-Workers of the Truth, p. 29. ↑
Denzinger 86. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), p. 389. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 2 (1878-1903), p. 390. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 121. ↑
Benedict XVI, Principles of Catholic Theology, p. 148. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), p. 315. ↑
L’Osservatore Romano, Oct. 25, 2006, p. 11. ↑
St. Alphonsus Liguori, Preparation for Death, Tan Books, Abridged Version, p. 127. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), p. 72. ↑
Benedict XVI, Salt of the Earth, pp. 95-96. ↑
L’Osservatore Romano, May 24, 2006, p. 5. ↑
L’Osservatore Romano, June 7, 2006, p. 4. ↑
Denzinger 1690, 1699. ↑
Denzinger 464. ↑
Denzinger 429. ↑
Denzinger 531. ↑
Benedict XVI, Introduction to Christianity, p. 349. ↑
Benedict XVI, Introduction to Christianity, p. 353. ↑
Benedict XVI, Introduction to Christianity, pp. 357-358. ↑
Texe Marrs, Codex Magica, Austin, TX: Rivercrest Publishing, 2005, pp. 120, 134. ↑
The Papal Encyclicals, Vol. 3 (1903-1939), p. 294. ↑
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/5348456.stm ↑
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/5353774.stm ↑